Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Brazil, Argentina pilihan

Posted:

PIALA Dunia 2010 di Afrika Selatan baru melangkah ke pusingan suku akhir.Namun, sudah ramai yang membuat ramalan bahawa Brazil akan menentang Argentina pada perlawanan akhir 12 Julai ini.

Villa julang Sepanyol

Posted:

CAPE TOWN - David Villa dijulang sebagai wira apabila menjaringkan gol tunggal Sepanyol pada aksi menentang Portugal awal pagi semalam.

Ronaldo kecewa

Posted:

LISBON - Hati kapten Portugal, Cristiano Ronaldo benar-benar sudah terluka.Semuanya gara-gara kekalahan 0-1 Portugal kepada Sepanyol pada pusi- ngan kedua Piala Dunia 2010 di Stadium Cape Town awal pagi semalam.

Okada masih bangga prestasi Samurai Biru

Posted:

PRETORIA - Jurulatih Jepun, Takeshi Okada percaya beliau telah menjalankan tugas dengan baik pada kempen Piala Dunia di Afrika Selatan tahun ini.

Dunga pasang perangkap jerat langkah

Posted:

JOHANNESBURG - Dunga percaya percaturannya membariskan tonggak berpengalaman serta pemain yang memiliki skil individu tinggi mampu menjadi senjata utama Brazil untuk menumbangkan Belanda pada aksi suku akhir Piala Dunia 2010 awal pagi esok.

Cerita dari Afrika Selatan

Posted:

JOHANNESBURG - Kejutan, keajaiban serta tenggelamnya prestasi pemain bintang, semuanya disajikan pada pusingan akhir Piala Dunia 2010.

Sultan tentukan nasib Azraai

Posted:

NASIB jurulatih Harimau Muda A, Mohd. Azraai Khor Abdullah yang digantung tugas sejak seminggu lalu hanya akan diputuskan oleh Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Sultan Ahmad Shah dalam masa terdekat.

'Jangan abaikan musim 2010'

Posted:

LONDON - Pemandu Mercedes GP, Nico Rosberg mendesak pasukannya tidak terus mengabaikan kempen perlumbaan Formula Satu (F1) musim 2010.

0 ulasan:

Catat Ulasan