Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Wanita pertama dayung rentasi Pasifik

Posted:

SYDNEY – Kira-kira 5,000 pengunjung semalam memberikan penghormatan kepada warga Britain berusia 42 tahun, Roz Savage semasa dia tiba di Papua New Guinea sekali gus menjadi wanita pertama yang mendayung sebuah perahu melintasi Lautan Pasifik.

Jadi jutawan selepas didapati tak bersalah

Posted:

NEW YORK - Bandar raya New York kelmarin bersetuju untuk membayar ganti rugi sebanyak AS$9.9 juta (RM32.43 juta) kepada seorang lelaki Barry Gibbs yang tidak bersalah dalam satu kes pembunuhan sehingga dia dipenjarakan selama 19 tahun.

Ikan seberat 113kg ditangkap

Posted:

MONTOVA, Itali - Seekor ikan air tawar gergasi sepanjang 2.5 meter dan seberat 113 kilogram (kg) yang ditangkap oleh seorang pemancing, Roberto Godi berusia 32 tahun di utara Itali telah memecahkan rekod ikan air tawar terbesar di Eropah, lapor sebuah akhbar semalam.

Persembahan berdarah Lady Gaga

Posted:

LONDON - Penyanyi terkenal, Lady Gaga mungkin sudah keterlaluan dalam menampilkan kelainan pada persembahannya yang diadakan di MEN Arena, Manchester pada Rabu lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Gelas minuman bertoksik

Posted:

LOS ANGELES - Rangkaian restoran makanan segera McDonald's menarik semula 12 juta gelas minuman yang dijualnya bagi mempromosikan filem terbaru Shrek .

Pesan makanan guna komputer

Posted:

SYDNEY - Sebuah restoran, Global Mundo Tapas di Rydges Hotel di sini, Australia menyediakan kemudahan kepada para pelanggan untuk memesan hidangan yang disertakan sekali gambar dan komen menerusi komputer iPad .

Wanita mirip Luna Maya dalam video lucah

Posted:

JAKARTA - Satu video lucah yang menampilkan wanita mirip bintang sinetron, model iklan dan pengacara, Luna Maya (gambar) dan kekasihnya, Ariel yang merupakan anggota kumpulan Peterpan kini tersebar luas di Internet, lapor beberapa buah akhbar semalam.

Planet Musytari dihentam objek misteri

Posted:

LOS ANGELES - Planet Musytari dihentam lagi oleh sebuah objek misteri kelmarin.

Guru galak hubungan lesbian dihukum

Posted:

BRISBANE - Seorang guru pendidikan yang juga pemain ragbi kebangsaan yang menggalakkan gadis-gadis supaya melakukan hubungan lesbian ketika bertugas dilarang daripada berinteraksi dengan pemain remaja atau kanak-kanak, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan