Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Amukan Portugal

Posted:

CAPE TOWN – Portugal mengamuk. Tanpa ada rasa belas kasihan, mereka membelasah Korea Utara 7-0 pada aksi kedua Kumpulan G yang berlangsung dalam keadaan hujan malam tadi.

Pertemuan mempertahankan maruah

Posted:

BLOEMFONTEIN - Tuan rumah, Afrika Selatan akan membuat perhitungan dengan naib juara Piala Dunia 2006, Perancis pada aksi terakhir Kumpulan A malam ini dengan maruah negara masing-masing menjadi pertaruhan.

Mexico, Uruguay hanya perlu seri

Posted:

RUSTENBURG - Mexico dan Uruguay hanya memerlukan keputusan seri untuk layak ke pusi- ngan kedua apabila kedua-dua pasukan itu bertemu pada aksi terakhir Kumpulan A malam ini.

Memang saya guna tangan - Fabiano

Posted:

JOHANNESBURG - Bukan sekali tetapi dua kali Luis Fabiano menggunakan tangan untuk mengawal bola ketika menjaringkan gol kedua Brazil semalam.

Lakonan Keita punca Kaka diperintah keluar padang

Posted:

JOHANNESBURG - Kejayaan Brazil menewaskan Ivory Coast 3-1 awal pagi semalam di- cemari dengan kad merah kontroversi yang di- layangkan pengadil kepada pemain tengahnya, Kaka.

'Charruas' elak jumpa Argentina

Posted:

JOHANNESBURG - Bintang Uruguay, Diego Forlan lebih suka pasukannya mengelak daripada bertemu Argentina pada pusingan kedua Piala Dunia 2010.

Itali yakin pertahan gelaran

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Itali, Marcello Lippi yakin pasukannya masih mampu memper- tahankan kejuaraan Piala Dunia di Afrika Selatan meskipun diikat 1-1 oleh New Zealand.

Pengalaman akan bantu Jerman

Posted:

JOHANNESBURG - Kapten Jerman, Philipp Lahm yakin pengalaman luas pasukannya itu mampu untuk menempatkan mereka di kalangan 16 pasukan terbaik Piala Dunia 2010.

'Persiapan England sia-sia'

Posted:

JOHANNESBURG - "Persiapan kami sejak dua tahun lalu ternyata sia-sia." Demikian gambaran Fabio Capello mengenai prestasi buruk England dalam kempen Piala Dunia 2010 ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan