Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Sepanyol pilihan juara dunia

Posted:

LONDON - Sepanyol dipilih sebagai pasu- kan yang akan menjadi juara pada pusi- ngan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

King tak takut tanggung risiko

Posted:

LONDON - Pemain pertaha- nan England, Ledley King bersedia menanggung risiko semata-mata untuk mencapai kejayaan pada pusingan akhir Piala Dunia 2010.

Ji-sung yakin cergas sepenuhnya

Posted:

LONDON - Jurulatih Korea Selatan, Huh Jung-moo mengesahkan Park Ji-sung akan cergas sepenuhnya menjelang aksi pembukaan Piala Dunia 2010 menentang Greece pada Sabtu ini.

Mphela ketuai jentera serangan

Posted:

JOHANNESBURG - Katlego Mphela sudah bersedia untuk mengetuai jentera serangan skuad Afrika Selatan pada pusi- ngan akhir Piala Dunia 2010.

Perancis sudah tidak sabar

Posted:

LONDON - Perancang Perancis, Yoann Gourcuff mengakui, mereka perlu bekerja lebih keras sebelum beraksi pada aksi pembukaan Piala Dunia 2010 menentang Uruguay pada Jumaat ini.

Van Marwijk beri Robben peluang

Posted:

THE HAGUE - Jurulatih Belanda, Bert van Marwijk tidak akan menggantikan tempat pemain sayap, Arjen Robben dengan pemain lain pada pusingan akhir Piala Dunia 2010.

Dilanda demam Piala Dunia

Posted:

MENJELANG saingan pembuka tirai Piala Dunia 2010 di Afrika Sela- tan pada Jumaat ini, Malaysia turut terkena bahangnya sejak dua bulan lepas.

Sukma: Ujian dadah dihantar ke Bangkok

Posted:

UJIAN dadah ke atas setiap atlet pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Melaka akan dihantar ke pusat doping Bangkok atau India.

Webber terus bersama Red Bull

Posted:

LONDON - Spekulasi mengenai masa depan pemandu Australia, Mark Webber dalam perlumbaan Formula Satu (F1) tahun hadapan akhirnya terjawab.

Nadal pernah bimbang karier berakhir

Posted:

PARIS - Juara Terbuka Perancis, Rafael Nadal mengakui, suatu waktu dulu dia bimbang memikirkan kariernya yang mungkin berakhir selepas mengalami beberapa siri masalah peribadi dan profesional.

0 ulasan:

Catat Ulasan