Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


England temui rentak sebenar

Posted:

PORT ELIZABETH - Di sebalik permulaan hambar, England yakin kemenangan 1-0 ke atas Slovenia malam kelmarin telah menghidupkan semula peluang mereka untuk menjuarai Piala Dunia 2010.

Seluruh warga Afrika berkongsi kejayaan Ghana

Posted:

JOHANNESBURG - Kejayaan Ghana melangkah ke pusingan kedua Piala Dunia 2010 dikongsi dan dirai- kan oleh seluruh warga Afrika.

Sepanyol tiada pilihan

Posted:

POTCHEFSTROOM - Chile bakal menjadi penentu kepada nasib juara Eropah, Sepanyol pada kempen Piala Dunia 2010.

Pertembungan istimewa

Posted:

DURBAN - Pertemuan antara Brazil dan Portugal pada aksi terakhir Kumpulan G malam ini bakal menjanji- kan persembahan terbaik daripada kedua- dua pasukan.

Australia masih boleh berbangga

Posted:

NELSPRUIT - Jurulatih Australia, Pim Verbeek mengakui, anak-anak buahnya masih boleh berbangga dengan pencapaian mereka di pentas Piala Dunia 2010 meskipun gagal melangkah ke pusingan kedua.

Nasib memihak 4 pasukan 'kerdil'

Posted:

JOHANNESBURG - Empat pasukan bukan pilihan pada Piala Dunia kali ini, Uruguay, Korea Selatan, Ghana dan Amerika Syarikat berpeluang mara ke separuh akhir apabila bernasib baik dapat mengelak bertemu pasukan pilihan dalam pusingan kedua dan suku akhir.

Atlet muda unggul

Posted:

KEJAYAAN atlet-atlet program Majlis Sukan Negara (MSN) meraih 279 pingat emas daripada 434 emas ditawarkan pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Melaka membukti- kan Malaysia tidak ketandusan atlet muda berwibawa.

0 ulasan:

Catat Ulasan