Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Ketua Liga Arab lawat Gaza

Posted:

BANDAR GAZA - Setiausaha Agung Liga Arab, Amr Mussa semalam menggesa supaya sekatan selama empat tahun yang dikuatkuasakan Israel ke atas Genting Gaza, Palestin ditamatkan.

Padang kriket jadi khemah

Posted:

DURBAN - Kira-kira 1,500 penduduk Australia tidur dalam ratusan khemah yang didirikan di sebuah padang kriket di sini sepanjang pasukan bola sepak negara mereka bertanding pada Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Luna tidak lagi malu

Posted:

JAKARTA - Selebriti Indonesia, Luna Maya tidak lagi malu untuk muncul di khalayak walaupun dia masih berdiam diri berhubung penyebaran video seks di Internet yang menampilkan pasangan mirip dirinya dan penyanyi band Peterpan, Ariel, lapor sebuah akhbar semalam.

Kereta nyaris terjunam dalam lubang

Posted:

PINTU kereta dibuka selepas pemandunya menyelamatkan diri. NANCHANG, China - Seorang pemandu nyaris maut apabila kereta yang dipandunya hampir terjatuh ke dalam sebuah lubang selebar 3.93 meter yang tiba-tiba terbentuk di sebatang jalan raya di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Parti seks diserbu polis di Pattaya

Posted:

PATTAYA - Sekumpulan pegawai dan anggota polis antipenyeludupan manusia Thailand melakukan serbuan di sebuah kediaman peribadi di sini semasa satu parti seks melibatkan aktiviti bertukar-tukar pasangan diadakan, lapor Pattaya Daily News semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan