Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


76 maut kereta api tergelincir di Congo

Posted:

POINTE-NOIRE, Congo - Sekurang-kurangnya 76 orang disahkan terbunuh apabila sebuah kereta api yang sarat dengan penumpang tergelincir dari landasan di Yanga, Congo-Brazzaville, pada Isnin lalu dan disifatkan sebagai nahas kedua terburuk sejak tahun 1991.

Ariel, Luna Maya, Cut Tari jalani pemeriksaan gigi

Posted:

JAKARTA - Pasukan forensik polis Indonesia menjalankan pemeriksaan fizikal terhadap trio selebriti, Ariel Peterpan, Luna Maya dan Cut Tari yang disyaki terlibat dalam skandal video seks sehingga menggemparkan masyarakat Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Raja dadah Jamaica serah diri

Posted:

KINSGTON - Raja dadah yang menjadi punca keganasan sehingga meragut puluhan nyawa di Jamaica, Christopher 'Dudus' Coke akhirnya ditangkap selepas dia menyerah diri kepada pihak berkuasa, lapor sebuah akhbar semalam.

Nyanyi di koridor dapat kontrak RM4.8j

Posted:

LONDON - Seorang remaja wanita yang menjenguk rakan-rakan untuk memberi sokongan dalam satu uji bakat bertukar sebaliknya apabila dia menerima tawaran kontrak menjadi artis rakaman bernilai £1 juta (RM4.8 juta).

Lady Gaga makin menyeramkan

Posted:

LOS ANGELES - Keanehan Lady Gaga tidak mengenal batasan. terbaru, penyanyi berkenaan mahu berkongsi pentas dengan mayat supaya konsertnya tampil lebih unik, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan