Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Paraguay makin panas

Posted:

BLOEMFONTEIN – Paraguay menampilkan rentak bertenaga ketika membenam Slovakia 2-0 pada aksi Kumpulan F di Stadium Free State di sini malam tadi.

Sentuhan Belanda belum mengancam

Posted:

DURBAN - Jurulatih Belanda, Bert van Marwijk berkata, kemenangan tipis 1-0 ke atas Jepun malam kelmarin menunjukkan skuad The Oranje masih mampu mencari jalan untuk menjuarai Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Jepun harus ada 'deria pembunuh'

Posted:

GEORGE - Bekas jurulatih Jepun, Ivica Osim mendesak skuad The Blue Samurai itu mencari 'deria pembunuh' menjelang pertemuan terakhir dengan Denmark pada awal pagi Jumaat ini bagi meraih satu lagi tiket ke pusi- ngan kedua Piala Dunia 2010.

Saya kecewa - Eto'o

Posted:

JOHANNESBURG - Samuel Eto'o (gambar) menjelaskan, kegagalan Cameroon mara ke pusingan kedua Piala Dunia 2010 adalah kekecewaan terbesar dalam karier bola sepaknya.

Sepanyol tekad bangkit

Posted:

JOHANNESBURG - Tersentak dengan kekalahan mengejut 0-1 kepada Switzerland Rabu lalu, Sepanyol kini sudah sedia untuk bangkit pada aksi kedua Kumpulan H menen- tang Honduras awal pagi esok.

Portugal sedia gempur Korea Utara

Posted:

CAPE TOWN – Portugal harus menampilkan corak permainan menyerang jika berhasrat menang besar ke atas Korea Utara malam ini dan seterusnya layak ke pusingan kedua Piala Dunia 2010.

'Si kerdil' tak gentar gergasi dunia

Posted:

JOHANNESBURG - Negara terkecil dalam saingan Piala Dunia 2010, Slovenia yakin mereka mampu mencipta kejutan menyingkirkan England apabila kedua-dua pasukan bertemu pada aksi terakhir Kumpulan C, Rabu ini.

RM5,000 satu pingat emas

Posted:

TERENGGANU mengumumkan penambahan insentif hadiah kemenangan daripada RM3,000 kepada RM5,000 bagi mana-mana atlet negeri itu yang meraih pingat emas pada temasya Sukan Malaysia (Sukma) XIII.

Prestasi atlet muda membanggakan

Posted:

SELEPAS hampir dua minggu berlangsung, tirai edisi ke-13 temasya Sukan Malaysia (Sukma) XIII dilabuhkan kelmarin dalam upacara penuh gilang-gemilang.

Schumacher sudah tidak sabar gegar Litar Valencia

Posted:

LONDON - Bekas juara dunia, Michael Schumacher tidak sabar menanti peluang pertama berlumba di Litar Valencia menjelang Grand Prix (GP) Eropah pada Ahad ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan