Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Marquez sekat impian tuan rumah

Posted:

JOHANNESBURG - Jaringan sulung Piala Dunia 2010 oleh Siphiwe Tshabalala hampir menghadiahkan kemenangan buat pasukan tuan rumah, Afrika Selatan pada aksi pembukaan Kumpulan A menentang Mexico di Stadium Soccer City malam tadi.

Kisah silam hantui England

Posted:

RUSTENBURG - Fabio Capello yang baru berusia empat tahun ketika Amerika Syarikat menewaskan England pada Piala Dunia 1950 sedar jika keputusan sama berjaya diulangi pada aksi awal pagi esok, ia pasti akan menghadirkan satu lagi kejutan penuh sensasi.

Korea Utara sedia jadi pemusnah

Posted:

SEOUL - Korea Utara sudah bersedia untuk membalas dendam di atas kekalahan 3-5 kepada Portugal pada saingan suku akhir Piala Dunia 1966 di England.

Perhitungan Korea Selatan, Greece

Posted:

PORT ELIZABETH, Afrika Selatan - Korea Selatan dan Greece, dua pasukan yang memiliki sejarah lampau yang hebat akan membuat perhitungan pada aksi pembukaan Piala Dunia 2010 malam ini.

Sepanyol bersikap rendah diri

Posted:

MADRID - Juara Euro 2008, Sepa- nyol berlepas ke Afrika Selatan awal pagi semalam dengan mengetepikan anggapan bahawa mereka adalah pasukan pilihan merangkul kejuaraan Piala Dunia buat kali pertama dalam sejarah negara itu.

Norizman yakin tawan Sepang

Posted:

NORIZMAN Ismail yakin untuk menjejak kaki ke podium dalam kategori CP130 pada saingan Pusingan 4 Kejuaraan Cub Prix Malaysia AAM yang akan berlangsung di Litar Utara Sepang hujung minggu ini.

Rekod kebangsaan di kolam renang

Posted:

SATU rekod baru kebangsaan berjaya dicipta pada hari kelima Sukan Malaysia (Sukma) IIX semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan