Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Suhu hampir beku di Piala Dunia

Posted:

JOHANNESBURG - Para peminat bola sepak akan berdepan suhu hampir beku pada hari perlawanan pembukaan bola sepak Piala Dunia di Afrika Selatan hari ini iaitu kejohanan musim sejuk pertama sejak lebih tiga dekad lalu.

40 mati serangan di majlis perkahwinan

Posted:

KANDAHAR, Afghanistan - Pertubuhan Perjanjian Atlantik Utara (NATO) semalam menyalahkan kumpulan Taliban ekoran satu serangan bom berani mati yang menyebabkan sekurang-kurangnya 40 orang terbunuh pada satu majlis perkahwinan yang dihadiri oleh penduduk anti-Taliban di dearah Arghandab, 20 kilometer di utara Kandahar.

Aktres lucah Norway ajak Ariel berlakon

Posted:

JAKARTA - Skandal video seks yang menampilkan pasangan mirip dua selebriti Indonesia, Luna Maya dan Ariel dari kumpulan Peter Pan, menjadi topik panas di laman sosial Twitter sehingga mengundang komentar daripada aktres lucah terkenal Barat, Vicky Vette, lapor sebuah akhbar semalam.

Kasut berusia 5,500 tahun ditemui

Posted:

LONDON - Kasut kulit tertua di dunia yang wujud 1,000 tahun lebih awal berbanding Piramid di Giza, Mesir dan 400 tahun daripada usia batu Stonehenge di Britain telah ditemui di dalam sebuah gua di wilayah Vayotz Dzor, yang terletak di sempadan Armenia, Iran dan Turki.

Pondok telefon jadi rumah

Posted:

ZHONGSHAN, China - Seorang lelaki tidak berumah yang enggan bercakap dengan orang ramai ditemui tinggal di sebuah pondok telefon di sini sejak dua tahun lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan