Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Wanita Australia pilih Malaysia

Posted:

MELBOURNE - Ribuan wanita rakyat Australia memilih Malaysia sebagai destinasi utama untuk melakukan pembedahan kosmetik bagi merampingkan tubuh mereka kembali seperti gadis remaja, lapor akhbar Daily Telegraph semalam.

Budak banyak lengan dibedah

Posted:

BIHAR, India - Seorang budak lelaki India berusia tujuh tahun, Deepak Paswan akhirnya selamat menjalani pembedahan bagi membuang lapan anggota tambahan menyerupai kaki dan tangan di sebuah hospital dekat sini semalam.

Polis siasat '3 selebriti seks'

Posted:

JAKARTA - Tiga selebriti Indonesia yang didakwa muncul dalam video seks yang disiarkan di Internet akan disoal siasat kerana kemungkinan mereka melanggar undang-undang antipornografi, kata polis semalam.

PM Britain sokong pasukan England

Posted:

LONDON - Perdana Menteri Britain, David Cameron semalam menyatakan beliau akan mengibarkan bendera Saint George di kediaman rasminya di Downing Street semasa berlangsungnya kejohanan Piala Dunia untuk menunjukkan sokongan kepada pasukan bola sepak England.

Penari separuh bogel di Afrika Selatan

Posted:

NELSPRUIT - Penonton-penonton perlawanan bola sepak persahabatan antara pasukan Chile dan New Zealand semalam dihiburkan dengan kumpulan penari yang terdiri daripada gadis yang mendedahkan payu dara.

Pekerja seksi bakal dipecat lagi

Posted:

NEW YORK - Seorang wanita muda berumur 33 tahun, Debrahlee Lorenzana yang menjadi bintang di Amerika Syarikat (AS) kerana dipecat oleh pihak pengurusan Citibank di sini atas alasan terlalu seksi mungkin diberhentikan kerja oleh majikan barunya, lapor sebuah akhbar semalam.

Budak ketagih rokok lepas nahas

Posted:

BEIJING - Seorang kanak-kanak perempuan China berusia tiga tahun, Ya Wen ketagih rokok dan minuman keras selepas dia tersedar daripada koma akibat nahas jalan raya, lapor sebuah akhbar semalam.

Imej galaksi baru dirakamkan

Posted:

ANDOVER - Imej galaksi sejauh berbilion-bilion tahun cahaya buat pertama kalinya dirakamkan oleh kumpulan saintis Britain dengan menggunakan sebuah teleskop radio gergasi yang dicipta untuk mencari kehidupan asing di cakerawala, lapor sebuah akhbar semalam.

Pengawal berhenti sebab Spears bogel

Posted:

LOS ANGELES - Bekas anggota polis, Fernando Flores berkata, dia meletakkan jawatan sebagai pengawal peribadi penyanyi terkenal, Britney Spears kerana tidak tahan dengan kelakuan pelik penyanyi itu yang pernah berbogel di depannya, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan