Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


England, AS mara

Posted:

JOHANNESBURG – England dan Amerika Syarikat (AS) bernasib baik.Mereka akhirnya berjaya menempah slot ke pusingan kedua Piala Dunia 2010.Semalam, kedua-dua pasukan mencatat kemenangan ke atas lawan masing-masing yang menyaksikan AS menewaskan Algeria 1-0 dan England pula mengalahkan Slovenia dengan jumlah jaringan yang sama.

Argentina tiada saingan

Posted:

POLOKWANE - Dua jaringan lewat Martin Demichelis and Martin Palermo membantu Argentina menewaskan Greece 2-0 awal pagi semalam untuk membolehkan juara dunia dua kali itu muncul juara Kumpulan B.

Memang sudah dijangka

Posted:

BLOEMFONTEIN - Prestasi buruk Perancis pada pusingan akhir Piala Dunia 2010 memang sudah dijangka.

Pertembungan ibarat aksi final

Posted:

RUSTENBURG – Pertembungan Jepun dan Denmark pada aksi terakhir Kumpulan E awal pagi esok cukup penting bagi menentukan siapa yang bakal mengiringi Belanda ke pusingan kedua Piala Dunia 2010.

Itali meniti laluan penuh berduri

Posted:

IRENE - Andai Itali gagal menundukkan Slovakia pada aksi terakhir Kumpulan F malam ini, skuad Azzurri itu bakal mengikut jejak langkah Perancis tersingkir seawal peringkat kumpulan pada Piala Dunia 2010.

Robben semarak semangat Belanda

Posted:

CAPE TOWN - Buat pertama kali, Arjen Robben dijangka tampil kali pertama pada Piala Dunia 2010 tatkala Samuel Eto'o pula beraksi dalam perlawanan terakhirnya apabila Belanda bertemu Cameroon awal pagi esok.

Murray sandaran terbaik Britain

Posted:

ENGLAND - Andy Murray sekali lagi menjadi satu-satunya harapan rakyat Britain untuk menjuarai Kejohanan Tenis Wimbledon tahun ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan