Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Argentina berpesta

Posted:

JOHANNESBURG – Hatrik pertama Piala Dunia 2010 oleh Gonzalo Higuain telah mencerahkan peluang Argentina untuk melangkah ke pusingan kedua selepas membelasah Korea Selatan 4-1 pada aksi Kumpulan B malam tadi.

Uruguay semakin hampir

Posted:

PRETORIA - Uruguay tanpa berselindung menyatakan sokongan terhadap Mexico yang bertemu Perancis awal pagi tadi setelah mereka berjaya menewaskan tuan rumah, Afrika Selatan 3-0 awal pagi semalam untuk mendahului Kumpulan A.

VfL Bochum mahu lamar 'Rooney Asia'

Posted:

GEORGE - Kelibat penyerang Korea Utara, Jong Tae-Se yang beraksi pada Piala Dunia 2010 telah menarik minat VfL Bochum untuk membawa pemain yang digelar 'Rooney Asia' itu membantu mereka kembali bersaing di Liga Jerman.

Sepanyol mahu bangkit

Posted:

JOHANNESBURG - Sepanyol menjejak kaki di bumi Afrika Selatan dengan membawa reputasi sebagai gergasi Eropah.

Capello dalam dilema

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih England, Fabio Capello mengakui berdepan dua dilema besar dalam kempen Piala Dunia 2010 Afrika Selatan.

Jerman hati-hati hadapi Serbia

Posted:

PORT ELIZABETH - Selepas mempamerkan aksi terbaik pada perlawanan pertama Kumpulan D dengan membelasah Australia 4-0, Jerman akan turun dengan penuh berhati-hati pada perlawanan kedua menentang Serbia malam ini.

Ternanti-nanti kelibat Subkhiddin

Posted:

TIGA puluh individu dari 28 negara tergolong dalam kelompok penggiat bola sepak dari pelbagai latar belakang yang tidak akan dijulang atau dikira menang dalam apa sekalipun situasinya di Afrika Selatan.

Pahang dominasi acara menembak

Posted:

ACARA menembak pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Pusat Sukan Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) menutup tirainya semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan