Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Jangan cepat hukum

Posted:

KUALA LUMPUR - Selepas empat hari dibebaskan dengan jaminan polis atas dakwaan satu kes penyalahgunaan dadah, pelakon komedi popular, Mohd. Saifulazam Mohd. Yusof, 41, atau Saiful Apek menganggap dirinya tidak layak dianggap sebagai ikon atau idola masyarakat.

Tembok Penjara Pudu roboh malam ini

Posted:

KUALA LUMPUR - Tiba detik 10 malam ini, tembok Penjara Pudu di sini yang berusia 100 tahun, setinggi 4.5 meter dan sepanjang 394 meter yang menghadap Jalan Pudu akan dirobohkan.

Sembunyi heroin dalam coli

Posted:

KUALA TERENGGANU - Taktik seorang janda menyorokkan dua bungkusan dadah jenis heroin di dalam coli yang dipakainya terbongkar selepas dia ditahan di perhentian bas di sini Khamis lalu.

Suami tangkap isteri khalwat pada Hari Bapa

Posted:

SEREMBAN - Hari Bapa yang disambut semalam sepatutnya menjadi hari paling bermakna untuk mereka yang bergelar bapa.

Julai penentu nasib tertuduh

Posted:

KUALA TERENGGANU – Mahkamah Sesyen di sini semalam menetapkan 4 Julai ini sama ada perlu memanggil seorang pemilik bengkel membela diri atas pertuduhan memalsukan dokumen tuntutan berhubung penyelenggaraan Proton Perdana V6 Executive milik kerajaan negeri tiga tahun lalu.

UPSR, PMR mungkin dimansuh

Posted:

MUAR - Kementerian Pelajaran membayangkan kemungkinan akan memansuhkan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) dan Penilaian Menengah Rendah (PMR) pada masa hadapan.

Mati pucuk dengan sakit jantung ada kaitan?

Posted:

KUALA LUMPUR - Tujuh daripada 10 pesakit lelaki yang dimasukkan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) di sini untuk rawatan sakit jantung, didapati mengalami mati pucuk (ED).

Pelajar dibelasah samseng sekolah

Posted:

KUALA LUMPUR - Alasan bergurau, seorang pelajar tingkatan dua, Ameer Farhan Ramlan, 14, pengsan akibat dibelasah di dalam kelas oleh sekumpulan pelajar samseng satu sekolah di Desa Pandan baru-baru ini.

Ular baham ternakan ditangkap

Posted:

KUANTAN - Misteri kehilangan dua ekor kambing dan 15 ekor ayam peliharaan penduduk Kampung Bukit Rangin, di sini sejak sebulan lalu terjawab apabila mereka berjaya menangkap seekor ular sawa batik di paya dekat belakang kampung itu kelmarin.

Vita Cat halal untuk kucing

Posted:

KUALA LUMPUR - Produk halal bukan terhad kepada kegunaan harian pengguna tetapi ia cukup meluas sehingga membabitkan haiwan peliharaan khususnya kucing dalam aspek pengambilan makanan dan minuman haiwan berkenaan.

0 ulasan:

Catat Ulasan