Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Sepanyol diratah

Posted:

DURBAN – Switzerland memalukan juara Eropah Sepanyol 1-0 pada aksi Kumpulan H Piala Dunia 2010 semalam.

Kemenangan moral buat Korea Utara

Posted:

JOHANNESBURG - Meskipun tewas 1-2 kepada Brazil, Korea Utara memperoleh kemenangan moral pada aksi pertama Kumpulan G di Ellis Park, Johannesburg awal pagi semalam.

Perjuangan diteruskan - Ronaldo

Posted:

PORT ELIZABETH, Afrika Selatan - Cristiano Ronaldo mengakui Portugal tidak rugi apa-apa meskipun sekadar seri tanpa jaringan dengan Ivory Coast pada aksi pertama Kumpulan G kelmarin.

'Matikan Messi'

Posted:

JOHANNESBURG - 'Matikan langkah Lionel Messi'.

Maradona berdepan musuh lama

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Argentina, Diego Maradona bakal berdepan musuh lama apabila skuad bimbingannya itu menentang Korea Selatan di Stadium Soccer City malam ini.

Perjuangan hidup mati Greece

Posted:

BLOEMFONTEIN - Greece dan Nigeria berada dalam situasi yang sama apabila mereka bertembung sesama sendiri pada aksi Kumpulan B malam ini.

Misi penting England

Posted:

CAPE TOWN - England akan menentang Algeria awal pagi Sabtu ini pada pertemuan penting untuk menentukan hala tuju mereka pada saingan Piala Dunia 2010.

Piala Dunia 2010 hambar?

Posted:

CAPE TOWN - Pusingan akhir Piala Dunia sudah lima hari berlalu dan 14 perlawanan telah berlangsung.

Bidikan emas Farhana

Posted:

PENEMBAK Pahang, Nur Ayuni Farhana Abdul Halim terus cemerlang dalam acara menembak pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Pusat Sukan Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) semalam.

McLaren mampu kekal prestasi

Posted:

LONDON - Pemandu sensasi McLaren, Lewis Hamilton yakin pasukannya mampu untuk mengekalkan prestasi terbaik pada perlumbaan Formula Satu (F1) akan datang.

0 ulasan:

Catat Ulasan