Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Pendirian Capello tidak berubah

Posted:

LONDON - Jurulatih England, Fabio Capello tetap dengan pendirian untuk menurunkan barisan terkuat pada aksi pemanas badan terakhir menjelang Piala Dunia 2010 menentang kelab Afrika Selatan, Platinum Stars hari ini.

Itali bernasib baik

Posted:

GENEVA - Juara bertahan, Itali nyaris dikejutkan Switzerland apabila sekadar mencatatkan keputusan seri 1-1 pada aksi pemanas badan menjelang kempen Piala Dunia 2010 kelmarin.

Skrtel disahkan boleh beraksi

Posted:

LONDON - Kem Slovakia menerima suntikan semangat menjelang pusingan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan yang akan membuka tirainya 11 Jun ini.

Trofi lebih penting - Maicon

Posted:

LONDON - Tonggak pertahanan Brazil, Maicon memberitahu mereka akan memberi lebih banyak tumpuan untuk memenangi trofi Piala Dunia 2010.

Messi tekad pamer aksi terbaik

Posted:

LONDON - Penyerang sensasi Argentina, Lionel Messi bertekad untuk membuktikan kehebatan bersama Argentina pada kempen Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Drogba selamat jalani pembedahan

Posted:

LONDON - Kapten Ivory Coast, Didier Drogba telah selamat menjalani pembedahan selepas mengalami kecederaan patah tangan kanannya kelmarin.

Afrika Selatan tidak gentar

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Afrika Selatan, Carlos Alberto Parreira mengakui mereka tidak takut pada mana-mana pasukan yang akan ditemui pada pusingan akhir Piala Dunia 2010.

Subkhiddin pengadil keempat

Posted:

PERLAWANAN pembukaan Piala Dunia 2010 antara tuan rumah, Afrika Selatan menentang Mexico pada 11 Jun depan bakal mencatat sejarah tersendiri kepada negara.

Kanu mahu trofi sebelum bersara

Posted:

LONDON - Kapten Nigeria, Nwankwo Kanu (gambar) bertekad untuk menamatkan karier di pentas antarabangsa dengan membantu skuad Super Eagles menjulang trofi Piala Dunia 2010.

Schiavone mahu kekal momentum

Posted:

PARIS – Selepas melakukannya di Roland Garros, juara Terbuka Perancis, Francesca Schiavone berazam untuk mencium pula gelanggang rumput di Centre Court pada Kejohanan Tenis Wimbledon.

0 ulasan:

Catat Ulasan