Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Empat komando Palestin maut

Posted:

BANDAR GAZA - Tentera Israel semalam menembak mati empat komando Palestin di perairan Gaza ketika negara Yahudi berkenaan bergelut dengan kemarahan masyarakat antarabangsa berhubung serangan ke atas sebuah kapal bantuan ke Gaza pada minggu lalu.

Afrika Selatan usir 10 samseng bola sepak

Posted:

JOHANNESBURG - Polis Afrika Selatan mengusir 10 orang samseng bola sepak Argentina semalam selepas menahan mereka di sebuah lapangan terbang di sini kurang seminggu sebelum Kejohanan Piala Dunia bermula.

Wanita hutan ditemui dalam lubang najis

Posted:

PHNOM PENH - Rochom P'nhieng yang diberi jolokan sebagai wanita hutan di Kemboja kerana tinggal di dalam hutan bersendirian sejak kecil telah ditemui di dalam lubang sebuah tandas sedalam 10 meter selepas dia melarikan diri dari rumah ibu bapanya Jumaat lepas.

Peminat anggap video seks Luna lebih hebat

Posted:

JAKARTA - Seorang individu yang memperkenalkan dirinya sebagai Fathur memberi komen dengan menyatakan klip video lucah yang menampilkan satu pasangan mirip pelakon sinetron, Luna Maya dengan kekasihnya, Ariel daripada anggota Peterpan lebih hebat berbanding video lucah lakonan aktres porno terkenal dari Jepun, Maria Ozawa, lapor sebuah akhbar semalam.

Rekod burger terbesar dunia

Posted:

SYDNEY - Kafe Sydney di Australia mendakwa berjaya memecah rekod dunia setelah ia menghasilkan burger gergasi berinti daging lembu seberat 81 kilogram (kg) yang mengambil masa 12 jam untuk disediakan kelmarin.

Ruang tamu jadi padang bola

Posted:

BIRMINGHAM - Seorang peminat fanatik bola sepak di Britain, Dan Taylor, 30, sanggup meletakkan rumput di ruang tamu rumahnya ekoran demam Kejohanan Bola Sepak Piala Dunia di Afrika Selatan, lapor sebuah akhbar semalam.

Makan sambil tengok jerung

Posted:

DURBAN, Afrika Selatan - Pengunjungpengunjung restoran Cargo Hold menjamu selera sambil melihat beberapa ikan jerung berenang pada dinding tepi meja mereka.

Berenang bogel promosi terumbu karang

Posted:

SYDNEY - Sekumpulan perenang sanggup berbogel bagi meningkatkan kesedaran orang awam mengenai Terumbu Karang Besar di Australia.

Kubur gladiator ditemui di Britain

Posted:

YORK - Sepasukan pakar arkeologi menemui kawasan perkuburan mengandungi hampir 80 rangka lelaki dipercayai gladiator dari empayar Rom yang disemadikan di utara England ribuan tahun lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan