Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Ribuan pindah di China

Posted:

BEIJING - Hujan lebat menyebabkan sebuah tambak runtuh di selatan China sekali gus menyebabkan 88,000 orang terpaksa dipindahkan. Keadaan ini mendorong beberapa pemimpin tertinggi China mengeluarkan arahan agar operasi menyelamat dilakukan dengan segera.

Dua pengebom hotel dipenjara

Posted:

JAKARTA - Dua anggota militan Islam dihukum penjara semalam kerana terlibat dalam kejadian pengeboman dua buah hotel mewah di Indonesia pada tahun lalu yang menyebabkan tujuh orang terbunuh.

Ariel Peterpan ditahan polis

Posted:

JAKARTA - Seorang penyanyi terkenal yang pernah menjadi vokalis band Peterpan, Ariel menyerah diri kepada polis sebelum ditahan semalam berhubung dua klip video lucah yang menampilkan pelakon wajah miripnya bersama dua wanita juga memiliki wajah mirip selebriti Luna Maya dan Cut Tari.

Penunjuk perasaan mahu Ariel direjam

Posted:

JAKARTA - Sejumlah penunjuk perasaan di sini semalam menuntut penyanyi terkenal Indonesia, Ariel dihukum rejam sampai mati berhubung skandal klip video lucah yang turut melibatkan dua wanita mirip selebriti Luna Maya dan Cut Tari.

Sanggup berkhemah untuk temui pelakon

Posted:

LOS ANGELES - Ratusan peminat filem puntianak, The Twilight Saga: Elicpse sanggup tinggal di dalam khemah yang didirikan di luar Plaza Nokia di sini kelmarin tiga hari sebelum tayangan perdana filem itu ditayangkan, lapor sebuah akhbar semalam.

Budak dua tahun setinggi 55.88sm

Posted:

HULL, England - Seorang kanak-kanak perempuan, Charlotte Garside yang berumur dua tahun cuma memiliki ketinggian 55.88 sentimeter (sm) dekat sini, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan