Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Que akui Linda terlalu cerewet

Posted:

LEWAT kebelakangan ini namanya dicanang dengan pelbagai spekulasi kurang sihat. Que Haidar didakwa harus berhenti berlakon kerana dipaksa isteri, Linda Jasmine yang dituduh terlalu cemburu. Pasangan yang bernikah tahun lalu ini turut dituduh pernah bergaduh di khalayak ramai. Dan banyak lagi nista yang dilempar kepada aktor hebat ini.

Dokumentari pengganas tawan bangunan AIA

Posted:

TANGGAL 4 Ogos 1975, pagi yang tenang dan mendamaikan pada awalnya di lantai sembilan, bangunan AIA, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, direnggut sekumpulan pengganas menamakan diri, Japanese Red Army. Tanpa diundang, mereka meluru masuk ke premis berkenaan sambil melakukan huru-hara.

Mustapha Maarof dikenang

Posted:

BAKAT yang dimiliki Datuk Mustapha Maarof sememangnya tidak dapat disangkal lagi oleh semua penggiat seni tanah air sejak dia menjerumuskan diri dalam industri seni kira setengah abad yang lalu.

Justin Bieber disangka perempuan

Posted:

AKTOR yang popular dengan watak Harry Potter, Daniel Radcliffe mengaku dia tidak mengikuti perkembangan semasa muzik pop apabila dia menyangka penyanyi remaja, Justin Bieber seorang perempuan.

0 ulasan:

Catat Ulasan