Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


'Pakatan' Brazil, Portugal

Posted:

DURBAN – Portugal mengesahkan tempat ke pusingan kedua Piala Dunia 2010 selepas seri tanpa jaringan dengan juara lima kali, Brazil pada perlawanan terakhir Kumpulan G semalam.

Korea Selatan tidak gentar

Posted:

PORT ELIZABETH - Korea Selatan ada misi besar apabila turun menentang Uruguay pada pusingan kedua Piala Dunia 2010 malam ini.

AS, Ghana ada misi tersendiri

Posted:

RUSTENBURG - Amerika Syarikat (AS) tidak gentar dengan ancaman Ghana apabila kedua-dua pasukan membuat perhitungan pada pusingan kedua Piala Dunia 2010 awal pagi esok.

Cipta sejarah baru - Capello

Posted:

JOHANNESBURG - Fabio Capello mahu anak-anak buahnya mencipta satu sejarah baru buat England dalam Piala Dunia 2010.

'England tak guna'

Posted:

JOHANNESBURG - Franz Beckenbauer melabel England sebagai 'tidak berguna' kerana hanya mampu muncul naib juara dalam Kumpulan C.

Asia kini sudah setaraf

Posted:

CAPE TOWN - Jepun dan Korea Selatan diberi peringatan oleh Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) agar tidak mudah berpuas hati dengan pencapaian mereka yang telah layak ke pusingan kedua Piala Dunia 2010.

Mexico mahu tebus kecewa di Jerman

Posted:

JOHANNESBURG - Mexico tidak mahu mengulangi kesilapan yang sama apabila berdepan Argentina pada pusingan kedua Piala Dunia 2010 awal pagi Isnin ini.

Lippi minta maaf kegagalan Itali

Posted:

JOHANNESBURG - Marcello Lippi akhirnya meminta maaf secara terbuka selepas juara dunia, Itali tersingkir daripada kempen Piala Dunia 2010 kelmarin.

Sony hormati Chong Wei

Posted:

JAKARTA - Pemain perseorangan lelaki Indonesia, Sony Dwi Kuncoro menyifatkan pemain Malaysia, Datuk Lee Chong Wei yang akan menentangnya pada perlawanan separuh akhir Kejohanan Badminton Terbuka Indonesia 2010 hari ini sebagai pakar mengatur strategi.

Li Na mara tapi tetap kecewa

Posted:

LONDON - Semifinalis Terbuka Australia, Li Na mengakui kecewa kerana muncul satu-satunya pemain China yang masih bertahan pada Kejohanan Wimbledon tahun ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan