Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Dipatuk ‘ayam Belanda’

Posted:

DURBAN – Jaringan Arjen Robben dan Wesley Sneijder pada setiap babak membawa Belanda ke pusingan suku akhir Piala Dunia 2010 setelah menjinakkan Slovakia 2-1 pada aksi pusingan kedua malam tadi.

'Kami tidak gentar'

Posted:

MAGALIESBERG - Portugal tidak ada perasaan gentar berdepan Sepanyol pada perlawanan peringkat kalah mati Piala Dunia 2010 awal pagi esok.

Jepun meniti gemilang

Posted:

PRETORIA - Jepun berpeluang untuk mencipta sejarah selaku pasukan Asia pertama menewaskan pasukan dari benua Amerika Selatan sepanjang saingan kempen Piala Dunia 2010.

Misi terakhir Santa Cruz di Piala Dunia

Posted:

JOHANNESBURG - Penyerang Paraguay, Roque Santa Cruz berharap tuah memihak kepada pasukannya pada percubaan kali ketiga di pusingan kalah mati Piala Dunia apabila berdepan Jepun di Pretoria malam ini.

Satu Asia akan sokong Jepun

Posted:

PRETORIA - Jepun menerima suntikan moral menjelang pertembungan dengan Paraguay pada pusingan kedua Piala Dunia 2010 di Stadium Loftus Versfeld di sini malam ini.

Peminat lepas geram

Posted:

JOHANNESBURG - Pengadil buta, bodoh dan bermacam-macam lagi cacian dilemparkan kepada pegawai perlawanan antara England dengan Jerman kelmarin.

Messi terus gagal gegar gawang

Posted:

JOHANNESBURG - Lionel Messi masih gagal menjaringkan gol pada pusingan akhir Piala Dunia 2010 walaupun telah beraksi dalam empat perlawanan.

England tak hormati kami - Lahm

Posted:

JOHANNESBURG - Philip Lahm menjelaskan bahawa England terpaksa pulang lebih awal daripada kempen Piala Dunia di Afrika Sela- tan kerana mereka tidak menghormati Jerman.

kembali lagi

Posted:

BERITA baik bagi peminat futsal di seluruh selatan tanah air. Sempena demam Piala Dunia dan musim baru Liga Perdana England yang akan bermula Ogos depan, Intranet Profile dengan kerjasama akhbar Utusan Malaysia dan Kosmo! sekali lagi bakal menganjurkan Kejoha- nan Futsal EPLx Football Fever 2010 dengan Johor menjadi destinasi terbaru bagi karnival futsal terhebat di negara ini.

Cabaran sengit di Terengganu

Posted:

CABARAN lebih sengit menanti pelumba-pelumba di pusingan kelima Kejuaraan Cub Prix AAM Malaysia Petronas di Kuala Terengganu bermula 9 hingga 10 Julai ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan