Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Hadiah Chaouchi

Posted:

POLOKWANE – Kesilapan mudah penjaga gol Algeria, Faouzi Chaouchi telah menghadiahkan Slovenia kemenangan tipis 1-0 pada aksi Kumpulan C malam tadi.

Peluang Eto'o tangkis kritikan

Posted:

BLOEMFONTEIN - Samuel Eto'o berpeluang menangkis kritikan Roger Milla terhadapanya apabila turun membawa cabaran Cameroon pada aksi sulung Kumpulan E menentang Jepun malam ini.

Itali mahu buktikan

Posted:

IRENE - Itali mahu membuktikan bahawa usia bukan penghalang untuk mempertahankan kejuaraan Piala Dunia apabila turun dalam aksi sulung menentang Paraguay awal pagi esok.

The Oranje tetap buru kemenangan

Posted:

JOHANNESBURG - Biarpun bakal turun tanpa Arjen Robben, Belanda tetap dengan misi untuk mencatat kemenangan pada aksi sulung menentang Denmark malam ini.

'Kami mampu mencabar'

Posted:

JOHANNESBURG - "Korea Selatan mampu melakukan kejutan pada Piala Dunia 2010."

Jangan terlalu selesa - Puyol

Posted:

JOHANNESBURG - Kapten Barcelona, Carles Puyol mendesak rakan sepasukannya dalam skuad Sepanyol agar tidak dibuai dengan status sebagai pasukan pilihan selepas Brazil apabila turun memulakan kempen Piala Dunia Kumpulan H menentang Switzerland, Rabu ini.

Messi puas meskipun gagal hasilkan gol

Posted:

JOHANNESBURG - Lionel Messi puas dengan prestasinya selepas membantu Argentina menang 1-0 ke atas Nigeria dalam aksi pertama Kumpulan B Piala Dunia di Stadium Ellis Park kelmarin.

Farhana bidik dua pingat emas

Posted:

PENEMBAK Pahang, Nur Ayuni Farhana Abdul Halim tampil cemerlang apabila meraih dua pingat emas pada hari pertama acara menembak pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Pusat Sukan Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) semalam.

Norizman cemerlang

Posted:

NORIZMAN Ismail membuktikan kemenangan di Litar Batu Kawan sebelum ini bukan sekadar nasib apabila meraih gelaran juara buat kali kedua pada Pusingan 4 Kejuaraan Cub Prix Malaysia Petronas AAM di Litar Sepang Utara, semalam.

Skuad MSS Kedah tampil hebat

Posted:

GENERASI baru bola sepak Malaysia akhirnya mendapat peluang seumur hidup untuk merasai pengalaman dan debaran pada pusingan akhir Piala Premier Manchester United (MUPC) peringkat antarabangsa pada Julai depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan