Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Lippi tetap tenang

Posted:

IRENE, Afrika Selatan - Marcello Lippi tetap tenang dan yakin meskipun Itali gagal memenangi perlawanan pertama Kumpulan F awal pagi semalam.

Jepun tidak mahu leka

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Jepun, Takeshi Okada enggan dibuai mimpi dengan kejayaan menewaskan Cameroon 1-0 pada aksi pertama Kumpulan E kelmarin.

Sepanyol tidak sabar

Posted:

JOHANNESBURG - Pertahanan Sepanyol, Sergio Ramos mengakui bahawa juara Eropah itu sudah tidak sabar untuk memulakan misi mereka menjulang gelaran Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Penyerang utama cedera

Posted:

NELSPRUIT - Tumpuan utama bagi pertembungan Chile dan Honduras pada aksi Kumpulan H malam ini pastinya terarah kepada masalah kecederaan penyerang kedua-dua pasukan yang berkongsi nama Suazo.

Barry sudah sedia diturunkan

Posted:

JOHANNESBURG - "Saya sudah bersedia untuk beraksi."

'Tiada apa yang perlu ditakuti'

Posted:

JOHANNESBURG - Pemain Manchester United, Park Ji-sung yakin pasukannya, Korea Selatan memiliki kemampuan untuk mencipta kejutan ke atas Argentina apabila kedua-dua pasukan itu bertemu pada aksi kedua Kumpulan B malam esok.

Aliff, Sarah 'jaguh pecut' Sukma

Posted:

ATLET Wilayah Persekutuan, Syed Aliff Syed Noh dan Nurul Sarah Abdul Kadir dari Melaka masing-masing dinobatkan selaku raja dan ratu pecut pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Melaka semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan