Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Harga ayam boleh cecah RM10

Posted:

KUALA LUMPUR - Ayam mungkin jadi sajian golongan berkemampuan sahaja selepas ini jika keputusan kerajaan mengeluarkannya daripada menjadi barangan kawalan mendorong kepada lonjakan harga khususnya menjelang musim perayaan dan cuti sekolah.

Duda anak enam pilihan Aishah

Posted:

KUALA LUMPUR - "Benar, saya dah kahwin."

Sekolah digalak pasang CCTV

Posted:

KOTA BHARU - Kementerian Pelajaran menggalakkan semua sekolah yang memiliki sumber kewangan memasang CCTV dalam usaha membendung masalah disiplin termasuk gejala sosial dan samseng di sekolah.

Obses melampau bawa padah

Posted:

KUALA LUMPUR - Seorang setiausaha mendakwa terpaksa hidup dalam ketakutan dan tertekan sejak 12 tahun lalu apabila dia kerap diganggu oleh seorang lelaki asing yang obses terhadapnya.

Tragedi tujuh sahabat

Posted:

BANGI - Hajat tujuh sahabat untuk mandi-manda dan memancing selepas tamat sesi persekolahan di Sungai Hulu Langat dekat Taman Desa Sentosa di sini kelmarin berakhir dengan tragedi apabila dua daripada mereka lemas di sungai itu.

Tuntutan nafkah anak penyanyi selesai

Posted:

KUALA LUMPUR - Kes saman penghutang, Natasha Gabriel Abdullah terhadap penyanyi popular Zainal Abidin Ahmad berhubung tuntutan nafkah anak sebanyak RM18,900 telah diselesaikan secara baik di luar mahkamah minggu lalu.

Penganggur kena jel 38 tahun, 16 sebatan

Posted:

KLANG - Seorang penganggur terpaksa menghabiskan usianya selama 38 tahun dalam penjara setelah didapati bersalah merogol dan melakukan seks luar tabii terhadap anak kekasihnya sendiri tiga tahun lalu.

Perlu ada standard halal seragam - PM

Posted:

KUALA LUMPUR - Komuniti Islam perlu berusaha mencapai satu standard yang seragam yang boleh diterima oleh semua pihak bagi menzahirkan potensi penuh sektor halal bagi manfaat ummah di seluruh dunia.

Program niaga sosial BSN uji kreativiti bakal usahawan

Posted:

KUALA LUMPUR - Adakah anda seorang penuntut di institusi pengajian dan memiliki idea untuk membantu masyarakat menerusi bidang perniagaan tetapi tidak tahu bagaimana cara untuk merealisasikannya?

0 ulasan:

Catat Ulasan