Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Korea selatan ada kelas

Posted:

PORT ELIZABETH – Korea Selatan tampil dalam kelas tersendiri.Semalam mereka mencatat kemenangan pertama pada kempen Piala Dunia 2010 dengan mengalahkan Greece 2-0 dalam aksi Kumpulan B.

Amaran baru Jerman

Posted:

JOHANNESBURG - Jerman sudah melaungkan amaran.

Serbia menentang benua Afrika

Posted:

JOHANNESBURG - Serbia akan berdepan cabaran daripada seluruh benua Afrika malam ini apabila turun menentang Ghana pada aksi pertama Kumpulan D.

Perlu tewaskan Mexico - Evra

Posted:

CAPE TOWN - Pertahanan Manchester United, Patrice Evra memberitahu, Perancis perlu menewaskan Mexico pada aksi kedua Piala Dunia bagi mengelak tekanan lebih besar apabila bertemu tuan rumah, Afrika Selatan pada aksi terakhir Kumpulan A.

Perancis mula bimbang

Posted:

CAPE TOWN - Mexico dan Afrika Selatan memiliki kelebihan dalam saingan Kumpulan A.

Parreira puji semangat pemain

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Afrika Selatan, Carlos Alberto Par- reira (gambar) memuji semangat juang yang dipamerkan anak-anak buahnya apabila seri 1-1 dengan Mexico dalam aksi pembukaan Piala Dunia 2010 kelmarin.

Penerjun Perak hebat

Posted:

PENERJUN Perak, Kam Ling Kar menyumbang dua pingat emas pada hari kedua acara terjun Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Pusat Akuatik Hang Jebat, Melaka semalam.

Terengganu kuasai lumba basikal

Posted:

SATU rekod kejohanan berjaya diperbaharui dalam acara lumba basikal pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII yang berlangsung di Trek Taman Bukit Serindit, Melaka, semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan