Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Pekerja punca letupan gas asli

Posted:

CLEBURNE, Texas - Seorang pekerja terbunuh apabila satu saluran paip gas asli bawah tanah di utara Texas meletup setelah seorang pekerja utiliti memecahkannya secara tidak sengaja semasa kerja-kerja menggali dilakukan.

Shakira sedia nyanyi lagu rasmi Piala Dunia

Posted:

JOHANNESBURG – Penyanyi pop Latin kelahiran Colombia, Shakira tiba di sebuah lapangan terbang di Afrika Selatan kelmarin beberapa hari sebelum Kejohanan Bola Sepak Piala Dunia 2010 bermula pada Jumaat ini.

iPhone terbaru dijual 24 Jun

Posted:

SAN FRANCISCO – Firma gergasi Apple Inc. kelmarin mendedahkan gajet terbaru iPhone 4 yang lebih canggih dan akan dijual di Amerika Syarikat (AS) mulai 24 Jun depan pada harga antara AS$199 (RM662) atau AS$299 (RM994).

Boleh hubungi kekasih tapi bukan rakan sepasukan

Posted:

JOHANNESBURG – Walaupun dibekalkan dengan telefon bimbit canggih, para pemain bola sepak Jerman untuk Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan tidak dapat menghubungi rakan-rakan sepasukan, kata beberapa pemain itu semalam.

Telur ayam gergasi di Georgia

Posted:

TBILISI, Georgia - Seekor ayam betina milik seorang penternak haiwan, Murman Modebadze di bandar Zestafoni, 200 kilometer dari sini, bertelurkan sebiji telur gergasi baru-baru ini.

Pakar hidupan liar urut singa

Posted:

JOHANNESBURG - Seorang pakar hidupan liar Britain, Alex Larenty yang berumur 50 tahun dari Chipping Norton, United Kingdom mengurut tapak kaki seekor singa, lapor sebuah akhbar semalam.

Jadi bapa pada usia 89 tahun

Posted:

MOSCOW - Seorang veteran Perang Dunia Kedua di Rusia, Aramais Nazarov menjadi bapa pada usia 89 tahun selepas anak lelakinya, Artem selamat dilahirkan oleh isterinya yang berumur 35 tahun di sebuah hospital di bandar raya ini, lapor sebuah akhbar semalam.

Isteri kapten England bertanding gaya seksi

Posted:

LIVERPOOL - Ketika Steven Gerrard berada jauh di Afrika Selatan menggalas tugas sebagai kapten pasukan England untuk merebut Piala Dunia 2010, isterinya, Alex Curran sibuk bertanding untuk memenangi pertandingan gaya hidup hujung minggu anjuran syarikat kenderaan Hyundai, lapor sebuah akhbar semalam.

Kamera Google rakam pasangan berpelukan

Posted:

WOMBOURNE, England - Sepasang remaja di Britain tidak menyedari aksi mereka berpelukan di sebuah laman rumah di sini dirakamkan oleh kamera peta jalan raya Google di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan