Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Sifat kontra satukan Anne-Nik

Posted:

TANGGAL 12 Jun 2010, tepat pukul 11.55 pagi, air mata penyampai radio Hot FM, Anne, 29, tumpah dengan Masjid Al-Mukarramah, Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur menjadi saksi. Bukan sembarangan, linangan manik-manik putih itu mengisyarat pengertian bahawa putaran hidupnya sebagai kaum Hawa hampir mencapai aras kesempurnaan.

The Mod Musical: Shout heboh bersama Ning!

Posted:

ANDA peminat muzik ala 60-an? Tunggu apa lagi, ayuh dapatkan tiket segera. Buat julung kali The Mod Musical: Shout! berjaya dibawa ke Malaysia oleh Akademi Broadaway Malaysia dengan kerjasama Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara (JKKN).

Gambar praperkahwinan Eva

Posted:

PELAKON dan model terkenal Korea, Eva yang dijadualkan berkahwin pada bulan Oktober ini telah menyebarkan beberapa keping gambar praperkahwinan yang diambil bersama bakal suaminya, dan beberapa teman baiknya.

Tribute buat arwah Din Beramboi

Posted:

PASTI ramai yang merindui keriuhan dalam rancangan Riuh Pagi Era bersama Allahyarham Din Beramboi dan Aznil Nawawi.

Zizan buka bisnes

Posted:

PEMINAT sedia maklum, ramai artis di negara ini yang memulakan perniagaan sendiri selepas terlibat dalam dunia seni. Benar, kalau hendak berharap pada kerjaya lakonan atau nyanyian semata-mata, belum tentu ia mampu menyara masa depan masing-masing sementelah bidang itu banyak persaingan serta ada pasang dan surut.

Dia kahwin Oktober ini?

Posted:

RASANYA, belum terlambat untuk Marilyn ucapkan selamat pengantin baru kepada penyampai Hot FM, Anne, 29, dan pasangannya, Nik Mahathir Zainudin, 33, yang selamat diijabkabulkan Sabtu lalu.

0 ulasan:

Catat Ulasan