Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


3 penyerang taruhan Maradona

Posted:

PRETORIA, Afrika Selatan - Juru- latih Argentina, Diego Maradona dilihat bakal membariskan tiga penyerang pada aksi pembukaan Piala Dunia 2010 menentang Nigeria esok.

Mexico ada kelebihan

Posted:

JOHANNESBURG - Mexico memiliki kelebihan berbanding Afrika Selatan apabila kedua-dua pasukan membuat perhitungan pada aksi pembukaan Piala Dunia 2010 di Stadium Soccer City malam ini.

Perancis bergolak

Posted:

JOHANNESBURG - Persiapan Perancis dalam kempen Piala Dunia kali ini terencat seketika apabila skuad itu telah berpecah kepada dua selepas masing-masing mempertikaikan sama ada perlukah Thierry Henry beraksi dalam skuad utama menentang Uruguay pada aksi pembukaan Kumpulan A awal pagi esok.

Rooney bersedia gegar dunia

Posted:

JOHANNESBURG - Wayne Rooney kini berada dalam keadaan terbaik dari segi mental dan fizikal untuk mengetuai England menjulang gelaran Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Misi Brazil buru gelaran juara dunia keenam

Posted:

JOHANNESBURG - Pemain tengah Brazil, Gilberto Silva menjelaskan bahawa mereka mempunyai misi besar untuk meraih kejuaraan Piala Dunia keenam tahun ini.

Sukma: N. Sembilan kuasai wusyu

Posted:

NEGERI Sembilan mendominasi acara wusyu pada pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII apabila mengutip tiga emas, satu perak dan empat gangsa di Kompleks Sukan Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTEM) semalam.

Elly, Muhaimin mahu lakar kejutan

Posted:

SAINGAN bagi kategori CP130 selalunya didominasikan oleh Ahmad Fazli Sham, namun kali ini rakan sepasukannya Elly Idzlianizar Ilias dan Abdul Muhaiman Roslan bersedia untuk melontarkan cabaran apabila Pusingan 4 Kejuaraan Cub Prix Malaysia Petronas AAM menggegar Litar Utara Sepang hujung minggu ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan