Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Sukar temui mangsa tanah runtuh

Posted:

BEIJING - Kira-kira 600 anggota pasukan penyelamat semalam berdepan situasi sukar untuk mengeluarkan 107 mangsa yang tertimbus dalam satu kejadian tanah runtuh di kampung Dazhai di wilayah Guizhou.

AS tangkap perisik seksi Rusia

Posted:

WASHINGTON - Seorang wanita seksi berambut merah dan empat pasangan suami isteri merupakan antara 10 suspek yang ditangkap Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) kerana menjadi pengintip Rusia di Amerika Syarikat (AS), lapor sebuah akhbar semalam.

Cut Tari beri keterangan kepada polis isu klip lucah

Posted:

JAKARTA - Pengacara terkenal, Cut Tari bertindak mendiamkan diri apabila pihak media mengajukan soalan mengenai sesi soal siasat yang berlangsung selama 10 jam di sebuah pejabat polis di sini berhubung rakaman lucah yang melibatkan individu miripnya dan Ariel Peterpan, lapor sebuah akhbar semalam.

Pemain England disindir akhbar tempatan

Posted:

LONDON - Pemain-pemain England tiba di Lapangan Terbang Heathrow di sini sejurus sebuah pesawat mendarat kira-kira pukul 6 pagi semalam.

Pewaris McDonald's kena rompak, teruk dipukul

Posted:

MARSEILLE - Seorang pewaris empayar restoran makanan segera popular Amerika Syarikat (AS), McDonald's, Geoffrey McDonald diserang dan dirompak di rumahnya di selatan Perancis minggu lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Sebab siaran Piala Dunia lewat

Posted:

LONDON - Ketika perlawanan bola sepak Piala Dunia 2010 dari Afrika Selatan dan Kejohanan Tenis Wimbledon di sini menguasai televisyen di rumah, pejabat dan kedai makan, timbul persoalan kenapakah terdapat televisyen yang siaran secara langsung lebih awal daripada televisyen lain, lapor sebuah akhbar semalam.

AS tahu rahsia kokpit Boeing bermasalah

Posted:

WASHINGTON - Pihak Pentadbiran Penerbangan Persekutuan (FAA) Amerika Syarikat (AS) didakwa mengetahui sejak bertahun-tahun lalu mengenai masalah alat pemanas tingkap kokpit yang mudah terbakar dalam sebahagian pesawat Boeing.

Jalan lengang sebab Piala Dunia

Posted:

SAO PAULO - Tiada kesesakan berlaku di jalan raya di bandar raya ini semasa perlawanan bola sepak Piala Dunia antara Brazil dan Chile disiarkan menerusi televisyen kelmarin pada waktu tempatan, lapor sebuah akhbar semalam.

Dilucut gelaran ratu kerana menipu

Posted:

TRURO - Ratu Cantik Cornwall, Laura Anness dilucutkan gelarannya selepas dia ditangkap kerana menipu mengenai umur sebenarnya, lapor sebuah akhbar semalam.

Kenapa saya bunuh suami -Susan Falls

Posted:

SYDNEY - Seorang ibu, Susan Falls, 42, mengambil keputusan untuk menembak suaminya, Rodney yang suka mendera, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan