Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Saleha pelat berbahasa Melayu

Posted:

BANYAK tanda tanya yang hadir ketika sesi fotografi bersama muka baru ini dilakukan. Siapa gadis manis berwajah Pan Asia yang muncul menadahkan wajah untuk dipersembahkan itu? Begitu juga banyak respons yang diterima sewaktu namanya disebut.

Ayu Raudhah IQ rendah?

Posted:

WAJAH nan cantik dan sedap mata memandang memang senang untuk dijadikan penyeri produk mahupun jurucakap yang mempromosikan sesuatu jenama.

Aishah tunggu kelahiran sulung

Posted:

ISTERI kepada Sheikh Abdul Shanaz ini sedang menunggu waktu untuk melahirkan cahaya hati sulungnya. Aishah Sinclair yang bakal muncul melalui filem Kapoww bercerita tentang debaran yang semakin hari semakin kencang di dadanya.

Rini tinggal Era demi nyanyian

Posted:

BULAT hati Rini meninggalkan dunia penyampaian radio April lalu. Bukan tidak mahu menggendong tuah yang datang bergolek setelah keluar daripada Akademi Fantasia musim ketujuh, namun Zulzafrini Zulkifli mempunyai sebab untuk tidak lagi bergelar deejay radio Era.

Pentas ratu cinta

Posted:

SELAYAKNYA Sri Rossa Roslaina Handiyani menerima jolokan Ratu Cinta Seberang kerana majoriti lagu yang dihamburkan kepada lebih 4,000 peminatnya di Stadium Putra, Bukit Jalil pada malam 29 Mei lalu adalah bait-bait cinta dan kasih sayang. 'Pencinta Rossa' dapat merasai kelunakan suara dan menatap penyanyi comel itu.

0 ulasan:

Catat Ulasan