Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Satu pergi tiga di sisi

Posted:

LUKISAN senyuman yang mengaburi garis kecewa di wajah manisnya sangat indah. Di bibirnya pula, ada rekahan delima merah yang menguntum penuh reda. Dia tahu, hidup ini tidak seindah khayalan, dan kalau pun bermimpi, impian bahagia yang hadir terakam, bukan sesuatu yang kekal sifatnya.

Episod mahkamah Maya

Posted:

BERPISAH ranjang selama lebih enam bulan, Maya Karin dan Steven akhirnya bersatu di kamar mahkamah.Ketika mengumumkan perkahwinannya lebih dua tahun dahulu, kelopak hatinya kembang mekar, separuh teruja dan separuh lagi berdebar-debar.

Jue mahu jadi pengkid

Posted:

BOLEH dikatakan, wanita yang diperkenalkan menerusi teater Naga Tasik Chini ini memanjat tangga-tangga populariti bukanlah berdasarkan bakat lakonan semata-mata. Empat tahun dalam industri, Jue, 27, sudah likat dengan banyak cerita kurang manis. Pernah juga dia digelar penggoda dan simbol seks.

Shia tidak main-main

Posted:

PELAKON filem Transformer, Shia LaBeouf menunjukkan sikap seriusnya terhadap pelakon Carey Mulligan. Pelakon berwajah keanak-anakan ini mengunjungi kampung halaman Carey di London dan bertemu kedua-dua ibu bapa kekasihnya itu.

Jang Dong Gun berlakon semula

Posted:

BINTANG dari Korea Selatan, Jang Dong Gun selama ini tiba-tiba lesap daripada dunia lakonan. Namun tahun ini, pelakon kacak ini kembali untuk berlakon di layar lebar dan dia mengaku sedang mempersiapkan diri sebagai pelakon filem semula.

AR Rahman dan Kylie

Posted:

AR RAHMAN selaku maestro muzik Bollywood memang diminati ramai dan salah seorang daripadanya ialah Kylie Minoque. Kylie dilihat bertepuk tangan dan menjerit-jerit nama AR Rahman ketika menghadiri acara Jai Ho di Chicago.

0 ulasan:

Catat Ulasan