Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Polis pantau penonton bola di tempat terbuka

Posted:

KUALA LUMPUR - Peminat bola sepak yang ingin menonton Piala Dunia 2010 di tempat tumpuan terbuka bakal diawasi polis melalui rondaan berkala sepanjang kejohanan bola sepak utama dunia itu berlangsung.

Tiga lagi ditarik gelaran Datuk

Posted:

JOHOR BAHRU - Wanita Asia pertama merentasi Antartika secara solo, Datin Paduka Sharifah Mazlina Syed Abdul Kadir merupakan antara tiga lagi individu yang ditarik balik darjah kebesaran oleh Sultan Johor.

Pintu rumah Ahli Majlis MPK terbakar dibaling bom petrol

Posted:

SHAH ALAM - Rumah Ahli Majlis Perbandaran Klang (MPK), S. Selvadurai di Jalan Bungur Off Jalan Tengku Badar, Pelabuhan Klang dekat sini dibaling bom petrol malam kelmarin.

Agong rasmi Masjid Tuanku Mizan

Posted:

PUTRAJAYA - Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin semalam berkenan merasmikan Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin di Presint 3 di sini.

'SAC II Teo' dicekup

Posted:

JOHOR BAHRU - Mungkin kerana cita-cita yang tidak kesampaian, seorang lelaki sanggup menempah pakaian seragam polis lengkap dengan pangkat Senior Asisten Komisioner II serta membeli beberapa aksesori yang biasa digunakan oleh pegawai polis lain.

Kontraktor terlepas tali gantung

Posted:

JOHOR BAHRU - "Terima kasih hakim!"

Pusat urut guna payu dara diserbu

Posted:

KUALA LUMPUR - Sapu jeli bermula dari hujung kaki sampai ke leher sebelum tukang urut wanita warga China atau Thailand dalam keadaan bogel sedia mengurut menggunakan buah dada masing-masing bagi memuaskan setiap pelanggan.

Wedok Linau kembali ke sungai

Posted:

BATU PAHAT - Buaya tembaga yang berjaya ditangkap di dalam parit berdekatan kebun penduduk di Kampung Linau Kecil, Bukit Pasir di sini dilepaskan ke sungai berdekatan kampung itu, lewat petang kelmarin.

Kembar belikan ibu mesin basuh

Posted:

KUALA PERLIS - Pasangan kembar, Fatimah dan Aishah Kamis yang maut dalam kemalangan di Jalan Raja Syed Alwi di Kangar pada Rabu lalu, sempat membelikan sebuah mesin basuh baru untuk kegunaan ibu mereka.

0 ulasan:

Catat Ulasan