Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Brazil awasi ancaman Korea Utara

Posted:

JOHANNESBURG - Brazil yang dibarisi bintang-bintang dunia bakal membuka kempen Piala Dunia 2010 menentang pasukan yang tidak diketahui kekuatannya, Korea Utara awal pagi esok.

Cabaran getir buat Ivory Coast

Posted:

PORT ELIZABETH - Ivory Coast berdepan cabaran sukar menghadapi Portugal pada aksi sulung Kumpulan G malam ini dengan kemungkinan besar penyerang utama mereka, Didier Drogba tidak dapat diturunkan.

'Kami ada keinginan menang'

Posted:

JOHANNESBURG - Lionel Messi menjelaskan bahawa kejayaan Argentina menewaskan Nigeria 1-0 dalam aksi pertama Kumpulan B, Sabtu lalu berpunca daripada keinginan untuk menutup mulut pengkritik mereka dalam kempen Piala Dunia 2010 Afrika Selatan.

Jerman tampil hebat

Posted:

DURBAN - Jurulatih Jerman, Joachim Loew (gambar) percaya pasukannya mampu beraksi dengan lebih baik lagi biarpun telah mencatat kejayaan besar 4-0 ke atas Australia pada aksi pertama Kumpulan D Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan awal pagi semalam.

Jepun, Belanda bergaya

Posted:

JOHANNESBURG - Belanda memulakan kempen Piala Dunia 2010 dengan langkah bergaya selepas menewaskan Denmark 2-0 pada aksi pembukaan Kumpulan E di Stadium Soccer City malam tadi.

Norliyana cipta rekod kejohanan

Posted:

ATLET lompat tinggi Negeri Sembilan, Norliyana Kamaruddin hampir memecahkan rekod kebangsaan pada hari pertama acara olahraga Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Stadium Hang Jebat.

Hamilton berkuasa

Posted:

MONTREAL - Pemandu McLaren, Lewis Hamilton merampas kedudukan pendahulu kese- luruhan selepas menjuarai perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Kanada kelmarin.

0 ulasan:

Catat Ulasan