Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Stadium Piala Dunia di ruang tamu

Posted:

OLDHAM, England - Sepasang suami isteri, Mark Thompson, 45 dan isterinya Karen sanggup menghabiskan wang sebanyak £400 (RM1,910) untuk menukar ruang tamu rumah mereka di sini menjadi sebuah stadium bola sepak, lapor sebuah akhbar semalam.

PM Britain baca mesej jurulatih England

Posted:

KABUL - Perdana Menteri Britain, David Cameron membawa mesej daripada orang paling penting buat masa ini buat England iaitu jurulatih pasukan bola sepak England, Fabio Capello untuk askar-askar Britian di Afghanistan semalam.

PM Itali buat kejutan

Posted:

ROM - Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi menimbulkan satu keadaan yang janggal pada Khamis lalu apabila beliau secara tiba-tiba meninggalkan rakan sejawatannya dari Sepanyol, Jose Luis Zapatero seorang diri pada satu sidang akhbar kelmarin di Istana Chigi di sini.

Lady Gaga buat kejutan

Posted:

NEW YORK - Penyanyi terkenal, Lady Gaga mengejutkan penonton apabila dia menyaksikan perlawanan besbol antara San Diego Padres menentang New York Mets kelmarin dengan hanya memakai coli dan seluar dalam, lapor sebuah akhbar semalam.

Bilik hotel RM110,847 satu malam

Posted:

NEW YORK - Pelanggan perlu membayar sebanyak AS$33,723 (RM110,847) semalam untuk tidur di salah sebuah daripada sembilan bilik suite di tingket 52 Hotel Four Seasons di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan