Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Sultan Brunei ceraikan Azrinaz talak satu

Posted:

BANDAR SERI BEGAWAN - Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah mengumumkan perceraian dengan isterinya dari Malaysia, Azrinaz Mazhar Hakim yang merupakan bekas wartawan penyiaran stesen televisyen TV3 malam semalam di sini.

Singapura dilanda banjir kilat

Posted:

SINGAPURA – Hujan lebat semalam menyebabkan kawasan beli-belah di pusat bandar raya Singapura dilanda banjir kilat yang turut mencetuskan kesesakan lalu lintas di pulau berkenaan.

Ke arah penambahbaikan kemudahan untuk rakyat

Posted:

KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) adalah sebuah badan berkanun yang ditubuhkan di bawah Akta Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat 2010 yang telah diluluskan di Parlimen baru-baru ini dan secara rasmi ditubuhkan pada 3 Jun lalu.

Pemilik ular kepala wanita ditangkap

Posted:

JAKARTA - Pemilik tubuh seekor ular berkepala wanita yang sudah mengeras, Zamroji dari Kabupaten Blitar ditangkap polis untuk disoal siasat ekoran haiwan itu rupa-rupanya palsu dan bukan tulen, lapor sebuah akhbar semalam.

Anak kucing dua muka

Posted:

CHARLESTON, West Virginia - Seekor anak kucing yang dilahirkan pada minggu lalu mempunyai dua muka mempunyai peluang 50 peratus untuk hidup, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan