Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


England dibelasah

Posted:

BLOEMFONTEIN – England ditunjuk jalan keluar oleh Jerman daripada kempen Piala Dunia 2010.

Belanda awasi kelibat Slovakia

Posted:

JOHANNESBURG - Belanda akan turun menentang Slovakia pada pusingan kalah mati Piala Dunia 2010 malam ini dengan penuh berhati-hati.

Tiada yang istimewa

Posted:

JOHANNESBURG - Tidak banyak perkara baru yang akan ditonjolkan oleh Brazil dan Chile apabila kedua-dua pasukan bertemu pada pusingan kalah mati Piala Dunia 2010 awal pagi esok.

Ghana julang maruah Afrika

Posted:

RUSTENBURG - Ghana masih mengekalkan cabaran sebagai satu-satunya wakil benua Afrika pada Piala Dunia 2010 selepas me- layakkan diri ke suku akhir buat kali pertama dalam sejarah penyertaan mereka.

Keghairahan pemusnah misi Korea Selatan

Posted:

PORT ELIZABETH - Korea Selatan sudah terlalu hampir untuk mencipta sejarah pada Piala Dunia 2010, tetapi peluang itu dipersia-siakan.

Jepun mahu catat sejarah

Posted:

PRETORIA - Jepun mahu mencatat sejarah untuk tampil buat kali pertama di suku akhir Piala Dunia apabila berdepan Paraguay pada pusingan kedua esok.

Pique lega jumpa Portugal

Posted:

POTCHEFSTROOM - Pertahanan Barcelona, Gerard Pique lega kerana Sepanyol akan menentang Portugal pada pusingan kalah mati Piala Dunia 2010.

Rekod tanpa kalah bukan jaminan

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Portugal, Carlos Quei- roz memberi amaran kepada pasukannya supaya tidak dibuai dengan pencapaian rekod tanpa kalah mereka pada peringkat kumpulan apabila turun dalam pusingan kalah mati Piala Dunia 2010 nanti.

Chong Wei pertahan gelaran

Posted:

JAGUH badminton negara, Datuk Lee Chong Wei (gambar) meraih kejuaraan Terbuka Indonesia buat kali kedua berturut-turut di Stadium Istora Senayan semalam.

F1: Vettel pantas di Valencia

Posted:

VALENCIA - Pemandu Red Bull, Sebas- tian Vettel meraih kejuaraan keduanya pada perlumbaan Formula Satu (F1) musim ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan