Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Aaron 'hot' papa

Posted:

DALAM erti kata yang mudah, dia tidak menyimpan memori dipeluk kasih bapa. Tiada erti ciuman di dahi oleh sang ayah atau melompat kegirangan menyambut pulang lelaki berstatus pemimpin rumah tangga itu sambil di tangannya tergenggam mainan baru.

Suka konsep wanita ke dapur - Aqasha

Posted:

UMUM sudah mengetahui jejaka dengan nama penuh Firdee Akasha Rosli ini sedang berada dalam fasa darah manis.

Mimpi buat lirik

Posted:

LELAKI 'Adrenalin' ini sedang enak mempromosikan album keduanya yang diangkat sebagai Anugerah Album Terbaik dan Album Rock terbaik pada malam Anugerah Industri Muzik Ke-17 (AIM17) baru-baru ini. Dalam satu wawancara bersama Faizal Tahir, ayah kepada tiga orang cahaya mata ini pernah menyatakan bahawa kehadiran Audi Mok selaku orang kuat di belakangnya adalah untuk menuetralkan keghairahan dalam dirinya.

Fiq kekok berlakon

Posted:

SUDAH agak lama menyepi, itu hakikatnya perjalanan Mohd. Firdaus Abdul Halim, 28, yang lebih mesra disapa Fiq Mentor. Namun bak pepatah diam-diam ubi berisi, Fiq kini muncul dengan album baru berjudul Diagnostik. Fiq mengerti ada peminat yang menunggu buah tangan darinya setelah dia bertapak dalam dunia seni menerusi platform Mentor.

Ratu masuk Istana Budaya

Posted:

MANJA, tawa dan auranya tidak punah diheret usia. Ratu Rock, Ella masih dalam cara tersendiri. Sejak mula muncul dengan sebuah band yang dikenali sebagai Moonracker pada tahun 1983 dan Ella & The Boys sekitar tahun 1985, Ella sehingga kini sudah hampir tiga dekad menjadi 'bunga' yang menyemarakkan melodi dan alunan muzik rock tanah air.

Sambut orang ketiga

Posted:

USIA perkahwinan yang baru masuk setahun semakin bermakna dengan kehadiran orang baru. Sukar menggambarkan perasaan Diana Rafar, 28, tetapi kuntuman senyum di bibir nipisnya sudah jeals menerangkan perasaannya.

Armada lebar sayap ke Malaysia

Posted:

SEBELUM ini lima anak muda yang berasal dari Jakarta ini hanya menumpang tuah nama Kertas yang diharap dapat memperkenalkan mereka di persada seni tanah air. Hayat Kertas tidak kekal. Mereka akhirnya menukar nama kumpulan itu kepada Armada. Ia diharap membawa tuah berterusan buat mereka.

0 ulasan:

Catat Ulasan