Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Harapan Asia musnah

Posted:

PRETORIA – Hajat besar gergasi Asia, Jepun pada Piala Dunia 2010, musnah. Semalam, mereka disingkirkan oleh Paraguay 5-3 menerusi penentuan sepakan penalti selepas kedudukan terikat tanpa jaringan hingga tamat masa tambahan pada aksi yang berlangsung di Stadium Loftus Versfeld itu.

'Pemain Brazil semakin yakin'

Posted:

JOHANNESBURG - "Keyakinan pemain semakin terserlah dalam setiap perlawanan."

Dunga congak rentak baru

Posted:

JOHANNESBURG - Berbeza dengan penampilan mereka yang dilihat lebih menekankan corak permainan serta skil individu, Brazil mula mencari rentak baru dalam usaha memperkemaskan barisan skuad tersebut.

Slovakia masih boleh tersenyum

Posted:

DURBAN - Tiga peluang keemasan diper- sia-siakan serta pemain mudah hilang tumpuan membawa padah kepada Slova- kia meskipun pada satu ketika dilihat mampu mencipta kejutan.

Ramuan Maradona hadapi Jerman

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Argentina, Diego Maradona mahu mengajar England bagaimana cara untuk menjinakkan Jerman di Cape Town, Sabtu ini.

Capello atur pelan baru

Posted:

JOHANNESBURG – Meskipun telah tersingkir daripada saingan Piala Dunia 2010, jurulatih England, Fabio Capello tetap opti- mis mengenai peluang skuad kendaliannya itu untuk mencipta kejayaan pada masa akan datang.

Bos FIFA minta maaf

Posted:

JOHANNESBURG - Presiden Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA), Sepp Blatter (gambar) telah meminta maaf kepada England dan Mexico yang menjadi mangsa kesilapan pengadil perlawanan sehingga menyebabkan keduadua negara itu tersingkir awal daripada saingan Piala Dunia 2010.

Federer garang

Posted:

LONDON - Bintang sensasi Switzerland, Roger Federer melenyapkan impian Jurgen Melzer untuk mara ke saingan suku akhir Kejohanan Tenis Wimbledon.

Bukan salah FIA - Horner

Posted:

LONDON - Ketua pasukan Red Bull, Christian Horner menafikan dakwaan Ferrari bahawa perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Eropah Ahad lalu telah dimanipulasi oleh Persekutuan Automobil Antarabangsa (FIA).

0 ulasan:

Catat Ulasan