Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Brazil lebar rekod kemenangan

Posted:

DAR ES SALAAM, Tanzania- Brazil melengkapkan aksi pemanas badan menjelang Piala Dunia 2010 dengan cemerlang selepas membelasah Tanzania 5-1 kelmarin.

Marquez gembirakan rakan-rakan

Posted:

JOHANNESBURG - Rafael Marquez (gambar) kembali menyertai sesi latihan bersama rakan-rakan sepasukan menjelang aksi pembukaan Piala Dunia 2010 menentang Afrika Selatan, Jumaat ini.

Capello tonjol watak sebenar

Posted:

LONDON - Fabio Capello berang dengan sikap pemain England yang mempamerkan aksi hambar ketika menang 3-0 ke atas kelab Afrika Selatan, Platinum Stars pada aksi pemanas badan menjelang Piala Dunia 2010 kelmarin.

Casillas kutuk pasukan England

Posted:

LONDON - Iker Casillas mengakui England dan Sepanyol tidak mempunyai banyak perbezaan.

Loew masih lagi berteka-teki

Posted:

LONDON - Jurulatih Jerman, Joachim Loew mengakui dia masih belum membuat keputusan mengenai calon pemain yang akan mengetuai jentera serangan pasukan itu pada aksi pembukaan Piala Dunia 2010 menentang Australia, Ahad ini.

Itali tampil formasi berbeza

Posted:

LONDON - Jurulatih Itali, Marcello Lippi memberi jaminan perubahan taktikal yang dilakukan akan membuahkan hasil pada kempen Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Iskandar mula terancam

Posted:

MOHD. Iskandar Raduan, antara pelumba paling veteran dalam kategori CP115 semakin terancam.

Rossi dapat tawaran Ferrari

Posted:

LONDON - Presiden Ferrari, Luca di Montezemolo memberi peluang kepada pelumba MotoGP, Valentino Rossi untuk memandu jentera Formula Satu (F1) pasukan itu.

Shahidan belum puas hati

Posted:

PRESIDEN Kesatuan Olahraga Amatur Malaysia (KOAM) Datuk Seri Shahidan Kassim masih tidak berpuas hati dengan pencapaian atlet negara.

0 ulasan:

Catat Ulasan