Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


'Saya sentiasa memikirkan bila 26 Jun itu akan sampai'

Posted:

KULAIJAYA - Kembara Mahkota Johor (KMJ) 2010 bakal bermula pada 26 Jun ini atau 10 hari lagi namun bagi Sultan Johor, tempoh tersebut terlalu lama.

Peruncit mengaku kalah

Posted:

KUALA LUMPUR - Persekutuan Persatuan Peniaga Barang Runcit Malaysia membatalkan cadangan untuk memboikot penjualan gula yang sepatutnya berkuat kuasa kelmarin selepas kerajaan bersetuju melonggarkan syarat pemilikan lesen barang kawalan.

7 Datuk Kelantan ditarik balik darjah kebesaran

Posted:

KOTA BHARU - Selepas Johor, Kelantan semalam juga mengumumkan penarikan balik darjah kebesaran yang membawa gelaran Datuk daripada tujuh individu oleh Pemangku Raja Kelantan, Tengku Muhammad Faris Petra.

Padah bercinta wanita 'UK'

Posted:

GEORGE TOWN - Jika sebelum ini, sindiket penghantaran barangan palsu dan penipuan di Internet hanya diselesaikan oleh pihak polis tetapi semalam lain pula ceritanya.

Lari separuh bogel dikejar suami

Posted:

KUANTAN - Seorang wanita terpaksa berlari dalam keadaan separuh bogel bagi menyelamatkan dirinya daripada terus disimbahkan asid oleh suaminya yang cemburu buta dalam kejadian di perumahan pekerja ladang getah Kemasui, Mengkarak dekat Bera kelmarin.

Dilayan bagai penjenayah di Iran

Posted:

KUALA LUMPUR - Dilayan seperti penjenayah. Itu yang berlaku ke atas peserta Ekspedisi 1Malaysia Kembara ke Bumi Suci 2010 ketika tiba di bandar Tehran, Iran kelmarin.

Tiga beradik kahwin serentak

Posted:

BALING - Selain menjimatkan kos, perkahwinan serentak tiga beradik lelaki di Kampung Masjid Batu 48, Bongor di sini semalam memudahkan saudara- mara datang sambil bercuti sempena cuti sekolah.

Kerajaan pantau 6,000 pelajar

Posted:

KUALA LUMPUR - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom mengakui bimbang kemungkinan segelintir daripada 6,000 pelajar Malaysia di luar negara terutama Mesir terlibat dengan kegiatan militan.

NUBE bimbang kesan penggabungan HLBB dan EON Bank

Posted:

KUALA LUMPUR - Kesatuan Kebangsaan Pekerja-Pekerja Bank (NUBE) bimbang tentang kesan negatif penggabungan Hong Leong Bank Bhd. (HLBB) dan EON Bank terhadap pekerja kedua-dua bank.

Lima cawangan Maybank mesra OKU

Posted:

KUALA LUMPUR - Dalam usaha menjadikan perkhidmatan perbankan lebih mesra pengguna khususnya kepada golongan orang kurang upaya (OKU), Maybank kini mengambil inisiatif dengan menyediakan pelbagai kemudahan khas untuk kumpulan berkenaan di lima cawangan sedia adanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan