Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


'Rooney mampu akhiri penantian England'

Posted:

LONDON - Penyerang Argentina, Lionel Messi percaya Wayne Rooney merupakan satu-satunya pemain yang mampu untuk menamatkan kemarau selama 44 tahun England bagi menjulang trofi Piala Dunia.

Ferdinand bikin England resah

Posted:

LONDON - Kem skuad England mene- rima tamparan hebat menjelang aksi pusingan akhir Piala Dunia 2010.

Drogba tetap beraksi di Piala Dunia

Posted:

LONDON - Persatuan Bola Sepak Ivory Coast (FA) mengesahkan kapten, Didier Drogba akan tetap beraksi pada pusingan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan, 11 Jun ini.

Domenech bimbang prestasi Perancis

Posted:

LONDON - Jurulatih Perancis, Ray- mond Domenech mengakui yang beliau kini bimbang memikirkan prestasi turun naik yang dipamerkan anak-anak buahnya.

Obi pula terlepas Piala Dunia

Posted:

LAGOS - Nigeria menerima tamparan hebat apabila perancang, John Mikel Obi tidak akan beraksi pada kempen Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan, 11 Jun ini.

Ganjaran lebih lumayan nanti atlet Terengganu

Posted:

GANJARAN lumayan menanti atlet Terengganu. Ganjaran RM5,000, RM3,000 dan RM2,000 menanti mereka yang berjaya meraih pingat emas, perak dan gangsa pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII yang akan berlangsung di Melaka pada 10 hingga 19 Jun ini.

Skuad negara diuji tiga kelab Liga Rusia

Posted:

SKUAD bola sepak kebangsaan bakal berdepan empat kelab dari Liga Rusia yang telah memberi pengesahan untuk mengadakan perlawanan persahabatan sepanjang mereka berada di Antalya, Turki pada 10 hingga 20 Jun ini, lapor HELMI TALKAH.

Sukan terbaik hanya di RTM

Posted:

SESUAI dengan tagline 'Sukan Terbaik Hanya di RTM', peminat sukan bola sepak tempatan akan disajikan dengan yang terbaik daripada stesen televisyen terunggul negara itu sepanjang kempen Piala Dunia 2010 yang akan bermula di Afrika Selatan pada 11 Jun ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan