Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Godaan syahwat wanita China

Posted:

KUALA LUMPUR - Golongan suami yang pergi ke pasar raya seorang diri perlu berfikir dua kali selepas ini kerana jika tidak kental perasaan setia kepada isteri mereka mungkin akan terkulai dengan godaan amoi China di hadapan tandas di sebuah pasar raya di Jalan Pudu di sini.

Wanita maut dirempuh MyVi

Posted:

KOTA BHARU - Mimpi sedih seorang anak menjadi kenyataan apabila ibunya maut dalam kemalangan di Jalan Kubang Kerian-Panchor-Panji dekat sini semalam.

CCTV mampu rakam dalam gelap

Posted:

JOHOR BAHRU - Selepas kajian selama dua tahun, sepasukan penyelidik Universiti Teknologi Malaysia (UTM) berjaya menghasilkan sistem kamera televisyen litar tertutup (CCTV) yang mampu menghasilkan imej rakaman terperinci biarpun dalam suasana gelap.

Aznil jadi ikon 'Jom Ganyang Aedes'

Posted:

PUTRAJAYA - Penularan wabak denggi dengan angka korban meningkat kepada 69 orang tahun ini mendorong Kementerian Kesihatan mengambil langkah drastik melantik selebriti, Aznil Nawawi sebagai Ikon Anti Denggi semalam.

KWSP hantar penyata kepada 6.3j pencarum

Posted:

KUALA LUMPUR - Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) telah menghantar penyata akaun 2009 kepada 6.33 juta pencarum sebagai sebahagian daripada usaha memaklumkan status terkini simpanan mereka.

Terkejut jumpa rangka manusia

Posted:

PORT DICKSON - Seorang buruh terkejut selepas menjumpai satu rangka manusia di dalam sebuah kereta yang rentung di sebuah tapak projek perumahan Kampung Kebun Jimah di sini semalam.

Kilang teh pakai logo halal tak iktiraf diserbu

Posted:

KUALA LUMPUR - Sebuah kilang teh terkenal diserbu dalam operasi bersepadu yang dijalankan oleh Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) kerana menggunakan logo halal daripada syarikat yang tidak diiktiraf.

Najib alukan cadangannama kucing

Posted:

KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak mengalu-alukan cadangan nama bagi anak kucing yang dibelinya kelmarin.

Tian Chua patut digugur - Karpal

Posted:

KUALA LUMPUR - Satu persoalan telah timbul sama ada pemimpin pembangkang Tian Chua (gambar) perlu mengosongkan kerusi Parlimen Batu selepas Mahkamah Tinggi semalam mengurangkan dendanya kepada RM2,000 kerana menggigit seorang anggota polis pada Disember 2007.

0 ulasan:

Catat Ulasan