Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Perancis hanya harap keajaiban

Posted:

JOHANNESBURG - Jurulatih Perancis, Raymond Domenech mengakui skuadnya yang dibarisi pemain bintang kini hanya mengharapkan keajaiban pada kempen Piala Dunia 2010.

Sentuhan istimewa Maradona

Posted:

JOHANNESBURG - Argentina kini tidak lagi boleh dilabel sebagai pasukan yang bergantung hanya kepada seorang individu sahaja.

Reputasi Perancis kian malap

Posted:

POLOKWANE, Afrika Selatan - Tonggak pertahanan Perancis, Patrice Evra mula menganggap skuad Les Bleus bakal kehilangan status sebagai antara kuasa bola sepak dunia.

Greece lakar sejarah baru

Posted:

BLOEMFONTEIN - Jurulatih Greece, Otto Rehhagel menganggap peluang mereka untuk melayakkan diri ke pusingan kedua Piala Dunia 2010 umpama perlu mendaki gunung yang tinggi.

Korea Selatan belum mengalah

Posted:

JOHANNESBURG - Korea Selatan mahu segera membuang memori pahit selepas diratah Argentina dengan kekalahan 1-4 pada pertarungan di Stadium Soccer City malam kelmarin.

Semangat Belanda membara

Posted:

DURBAN - Belanda menghadapi Jepun pada aksi Kumpulan E malam ini dengan impian menggunung.

Okada congak langkah Jepun

Posted:

GEORGE, Afrika Selatan - Jurulatih Jepun, Takeshi Okada tidak takut untuk meletakkan sasaran yang tinggi pada pusingan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Terengganu pertahan gelaran

Posted:

SKUAD bola sepak Terengganu mempertahankan kejuaraan yang dimenangi mereka dua tahun lalu selepas merangkul pingat emas pada Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Melaka.

Arif lunas dendam

Posted:

PEMAIN Negeri Sembilan, Mohammad Arif Abdul Latif mencipta kejutan apabila merangkul pingat emas dalam acara badminton perse- orangan lelaki Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Melaka.

Misi sukar Federer pertahan gelaran

Posted:

LONDON - Pemain pilihan pertama, Roger Federer (gambar) berdepan tugas sukar dalam misi mempertahankan gelaran perseorangan lelaki pada Kejohanan Tenis Terbuka Wimbledon bermula Isnin depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan