Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Giliran Arsenal uji nasib Chelsea

Posted:

LONDON - Selepas mencatat kekalahan pertama dalam saingan Liga Perdana England musim ini kepada Manchester City minggu lalu, pendahulu, Chelsea berdepan satu lagi ujian berat Ahad ini.

Ledakan Hernandez julang United

Posted:

VALENCIA - Penyerang gantian, Javier Hernandez muncul wira Manchester United.

Van der Vaart curi tumpuan

Posted:

LONDON – Penyerang Tottenham Hotspur, Rafael van der Vaart melalui saat suka dan duka pada aksi Liga Juara-Juara menentang FC Twente di White Hart Lane awal pagi semalam.

Pengadil bantu kemenangan Iran

Posted:

HO CHI MINH CITY - Peluang skuad bola sepak kebangsaan untuk muncul juara Piala Eximbank Millenium Thang Long 2010 musnah setelah tewas 0-2 kepada Iran pada perlawanan kedua di Stadium Thong Nhat di sini petang semalam.

Skuad lebuh raya mantap

Posted:

MELBOURNE - Skuad lebuh raya basikal negara menerima suntikan baru menjelang saingan musim 2011 nanti selepas jurulatih baru, Graham Seers akan memulakan tugasnya awal Januari tahun depan.

Danny ketuai cabaran negara

Posted:

SEKURANG-kurangnya 22 pemain profe- sional tempatan layak beraksi pada Kejohanan Golf Terbuka Iskandar Johor yang dijadualkan berlangsung di Horizon Hills Golf & Country Club pada 14 hingga 17 Oktober ini.

Hamilton belum menyerah kalah

Posted:

LONDON – Dalam misi memburu kejua- raan dunia, pemandu sensasi McLaren, Lewis Hamilton tidak akan mengubah co- rak pemanduannya.

AS yakin cipta kemenangan

Posted:

WALES - Skuad Piala Ryder Amerika Syarikat mempunyai keyakinan untuk mencatat kemenangan pertama di bumi Eropah dalam tempoh 17 tahun.

0 ulasan:

Catat Ulasan