Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Pelumba negara gagal

Posted:

TIADA seorang pelumba basikal lebuh raya negara layak beraksi pada Kejohanan Basikal Lebuh Raya Dunia yang bakal berlangsung di Melbourne, Australia dari 29 September ini hingga 3 Oktober depan.

Peluang terakhir pikat Rajagobal

Posted:

JIKA mahu terus kekal dalam skuad kebangsaan, pemain perlu mengekalkan prestasi bermula pada saingan Piala Malaysia. Jika tidak, mereka berhadapan kemungkinan diketepikan daripada skuad kendalian K. Rajagobal itu.

'Misi yang tak mustahil'

Posted:

SUKAR, namun tidak mustahil untuk direalisasikan. Demikian pandangan Presiden Persekutuan Hoki Malaysia (PHM), Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah mengenai peluang skuad hoki negara pada temasya Sukan Asia di Guangzhou, China, November depan.

Larian 10K Nike pasti mencabar

Posted:

PELARI muda Malaysia dan Singapura akan beradu kehebatan pada perlumbaan Nike 10K Kuala Lumpur pada 10 Oktober depan.

Pedrosa ungguli GP San Marino

Posted:

MISANO – Pelumba Sepanyol yang menunggang Honda, Dani Pedrosa menjuarai perlumbaan MotoGP Grand Prix (GP) San Marino yang dicemari dengan kema- tian seorang pelumba Jepun dalam kategori 250cc semalam.

Kecewa England belum terubat

Posted:

LONDON - Kekecewaan England pada kempen Piala Dunia lalu masih belum terubat meskipun menang 4-0 ke atas Bulgaria pada aksi kelayakan Euro 2012, Sabtu lalu.

Khidmat Ballack masih diperlukan Jerman

Posted:

BERLIN - Jurulatih Jerman, Joachim Loew mengakui, kapten Michael Ballack masih berada dalam perancangan meskipun pemain tengah itu diketepikan pada aksi sulung kelayakan Euro 2012.

Federer cabar Nadal

Posted:

NEW YORK - Juara lima kali, Roger Federer memberi tekanan kepada pencabar utamanya, Rafael Nadal sebaik sahaja melangkah ke pusingan keempat pada Kejohanan Tenis Terbuka Amerika Syarikat (AS) kelmarin.

Schumacher tidak sabar beraksi

Posted:

LONDON - Pemandu Mercedes GP, Michael Schuma- cher tidak sabar untuk beraksi pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Itali, Ahad ini.

Given belum mahu menyerah

Posted:

LONDON - Shay Given mengakui sangat kecewa selepas diketepikan dalam skuad utama Manchester City. Namun, dia enggan menyerah kalah terlalu awal sebelum berjuang.

0 ulasan:

Catat Ulasan