Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Cecacing siber paling bahaya

Posted:

TEHERAN - Selepas berjaya menyerang tujuh buah negara, Iran kelmarin menjadi mangsa terbaru apabila pakar-pakar komputer di republik Islam itu mengesan kemunculan cecacing siber paling berbahaya, Stuxnet.

Dua beranak ditemui mati terbaring dalam bilik hotel

Posted:

KUALA LUMPUR - Tidak diketahui apa puncanya, seorang anak dan ibunya ditemui mati di dalam sebuah bilik hotel sebuah resort tanah tinggi dekat Genting Highlands petang kelmarin.

Lokasi tanam mayat ditemui

Posted:

BANTING – Dua lokasi baru dipercayai tempat mayat ditanam dikesan di sekitar Ladang Gadong di sini petang semalam, yang dipercayai mempunyai kaitan dengan siasatan kes kehilangan seorang ahli perniagaan dan rakannya dari Sungai Petani sejak April lalu.

Malaysia bantu atasi Islamophobia

Posted:

NEW YORK - Malaysia mahu membantu Amerika Syarikat (AS) mengatasi fenomena Islamophobia di kalangan masyarakat kuasa besar itu agar mereka tidak salah faham dan berpandangan negatif terhadap agama Islam.

Cemerlang walaupun kahwin muda

Posted:

JOHOR BAHRU - Siapa kata tidak boleh cemerlang dalam akademik walau pun berkahwin pada usia muda?

Ahmad Fadzillah ditukar ke Bukit Aman

Posted:

KUALA LUMPUR - Polis Bukit Aman mengesahkan Ketua Polis Daerah Temerloh, Asisten Komisioner Ahmad Fadzillah Mohamed (gambar) yang tertembak rakannya ketika berburu di Hutan Simpan Kamasul, Lanchang, Temerloh Sabtu lalu telah ditukarkan ke Bukit Aman.

0 ulasan:

Catat Ulasan