Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


'Malaysia tidak gentar'

Posted:

MALAYSIA telah diundi bersama-sama Indonesia dan Thailand untuk saingan peringkat kumpulan pada Kejohanan Bola Sepak Piala AFF Suzuki 2010 yang akan berlangsung di Jakarta dan Bandung dari 1 hingga 7 Disember depan.

Selangor simpan tenaga

Posted:

MUNGKIN terdapat penyokong Selangor yang tidak puas setelah pasukan kesayangan mereka itu sekadar menang 3-1 ke atas T-Team pada aksi sulung Kumpulan D saingan Piala Malaysia di Stadium Shah Alam malam kelmarin.

Sathia luah rasa kecewa

Posted:

KOTA BHARU - "Ini pengajaran berguna buat pemain."

Kami layak kalah - Irfan

Posted:

JURULATIH Terengganu, Irfan Bakti enggan memberi sebarang alasan di sebalik kekalahan mengejut 1-3 kepada Pahang pada aksi sulung Kumpulan B kempen Piala Malaysia malam kelmarin.

Harimau Muda kempunan

Posted:

IMPIAN skuad bola sepak bawah 21 tahun kebangsaan, Harimau Muda A untuk mencatat kemenangan sulung pada siri perlawanan persahabatan di Slovakia ketika berdepan Slovan Duslo Sala kelmarin tidak kesampaian.

United serba tidak menjadi

Posted:

MANCHESTER - Selain seri tanpa jaringan, Manchester United terpaksa membayar dengan harga yang tinggi pada aksi sulung Liga Juara-Juara menentang Rangers awal pagi semalam.

Messi kembali tunjuk belang

Posted:

BARCELONA - Lionel Messi meledakkan dua gol untuk membantu Barcelona bangkit daripada ketinggalan sebelum membelasah Panathinaikos 5-1 pada aksi Kumpulan D Liga Juara-Juara awal pagi semalam.

Tugas Eropah pertama Mancini

Posted:

PARIS - Roberto Mancini bakal memulakan tugas sulungnya dalam saingan Liga Europa sebagai pengurus Manchester City apabila pasukan itu bertandang ke Salzburg awal pagi esok.

Nadal di puncak kemasyhuran

Posted:

NEW YORK - Bintang Sepanyol, Rafael Nadal tetap merendah diri meskipun berjaya memenangi gelaran juara pada Kejohanan Tenis Terbuka Amerika Syarikat (AS) kelmarin.

Bolt azam cipta rekod baru

Posted:

SYDNEY - Pelari pecut Jamaica, Usain Bolt dilaporkan berazam mahu mencipta rekod dunia yang baru dalam acara 100 meter.

0 ulasan:

Catat Ulasan