Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Gadis mangsa pakar motivasi

Posted:

KUALA LUMPUR – Seorang pakar motivasi bergelar doktor didakwa memperdaya seorang wanita muda yang merupakan pekerjanya menggunakan ilmu pukau.

Filem animasi Jepun bahaya

Posted:

KOTA BHARU - Kandungan filem animasi dari Jepun dikenal pasti sebagai bahan tontonan paling bahaya untuk kanak-kanak di negara ini kerana mempunyai unsur negatif yang boleh merosakkan minda mereka.

ADUN Galas meninggal dunia kerana barah

Posted:

KOTA BHARU - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Galas, Chek Hashim Sulaima (gambar), 46, yang menghidap barah paru-paru meninggal dunia di Hospital Pakar Al-Islam, Kampung Baru, Kuala Lumpur kira-kira pukul 4.30 petang semalam.

35 peguam disiasat polis

Posted:

KUALA LUMPUR - Kes jual beli tanah di Pulau Pinang yang dikendalikan oleh peguam K. Patmanaban merupakan antara 290 kes membabitkan peguam yang disenaraikan dalam siasatan kes-kes jenayah komersial yang sedang dilakukan oleh Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman.

Adik Allal minta bantuan Suruhanjaya Tinggi India

Posted:

KUALA LUMPUR - Dua orang adik kepada ahli perniagaan India, Dr. Kasi Visvanathan dan Vijaya Subramaniam hadir ke Suruhanjaya Tinggi India di Taman Duta di sini semalam bagi meminta penjelasan berhubung kehilangan abang mereka, Allal Kathan Muturaja pada 18 Januari lalu.

Peniaga ditahan seludup pistol

Posted:

KANGAR – Bekerja sebagai peniaga pasar malam, namun seorang lelaki dipercayai memiliki kerjaya sampingan iaitu menyeludup senjata api dari negara jiran sebelum diedar kepada kumpulan tertentu di negara ini.

Rokok seludup RM5.6j dirampas

Posted:

SEREMBAN - Kastam Diraja Malaysia (KDRM) berjaya menggagalkan dua kes penyeludupan rokok putih seludup pelbagai jenama bernilai RM5.6 juta termasuk cukai dan menahan lapan lelaki dalam dua kes berasingan di Melaka dan Kuala Lumpur pada Sabtu lalu.

Wanita tunjuk isyarat lucah ditahan

Posted:

KOTA TINGGI - Seorang wanita yang dipercayai mengalami tekanan perasaan ditahan selepas enggan memberhentikan keretanya ketika diarahkan selain menunjuk isyarat lucah kepada anggota polis kelmarin.

Jual klip video lucah remaja

Posted:

BUTTERWORTH - Asalkan membawa keuntungan, peniaga kedai menjual telefon bimbit dan kad prabayar kini menukar strategi dengan menjadikan klip video lucah sebagai 'umpan' untuk menarik pelanggan.

Bank Rakyat salur RM22 bilion

Posted:

KUALA LUMPUR - Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (Bank Rakyat) menyasarkan peningkatan pengagihan pinjaman peribadinya mencecah sehingga RM22 bilion menjelang akhir tahun ini.

Pakej perkahwinan di tanah tinggi

Posted:

IPOH - Ingin mencari kelainan dalam melangsungkan majlis perkahwinan anda dengan mengadakannya di kawasan pelancongan tanah tinggi berhawa dingin di Cameron Highlands? Jika ya, sebuah hotel di sana menawarkan pakej perkahwinan yang berpatutan.

0 ulasan:

Catat Ulasan