Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Lagi skandal Rooney dengan wanita

Posted:

LONDON - Malang menimpa bintang skuad England yang disegani, Wayne Rooney apabila seorang wanita ketiga, Samii Darnley dikaitkan mempunyai hubungan dengannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Pelacur tak dapat lupakan Ramadan

Posted:

DAKAR - Bulan Ramadan merupakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan oleh pelacur-pelacur di Dakar, Senegal kerana pelanggan mereka amat berkurangan.

Spears didakwa buat gangguan seks

Posted:

LOS ANGELES - Seorang bekas pengawal peribadi penyanyi Britney Spears (gambar), Fernando Flores memfailkan saman gangguan seksual kelmarin dengan mendakwa penyanyi itu berbogel dan menjalin hubungan seks di depan matanya.

Mike Tyson jadi bapa buat kali yang kelapan

Posted:

LOS ANGELES - Bekas juara tinju dunia, Mike Tyson menjadi bapa buat kali kelapan setahun selepas seorang anak perempuannya meninggal dunia, lapor sebuah akhbar semalam.

Piers Morgan ganti Larry King

Posted:

NEW YORK - Hos televisyen Britain terkenal, Piers Morgan akan menggantikan Larry King untuk menjadi pengacara satu program bual bicara terbitan stesen CNN .

Temui tubuh manusia dalam perut jerung

Posted:

NASSAU - Sekumpulan nelayan terkejut menemui tubuh manusia tanpa kepala di dalam perut ikan jerung yang berjaya ditangkap mereka di Bahamas, lapor sebuah akhbar semalam.

Fenomena ombak unik di Pulau Tahiti

Posted:

PAPEETE, Tahiti - Para peluncur di Pulau Tahiti di selatan Lautan Pasifik melihat lautan disedut dalam satu fenomena yang dikenali sebagai terumbu saliran, lapor sebuah akhbar semalam.

Kaki dan telinga arnab dipotong

Posted:

LONDON - Satu pasangan arnab muda berumur sepuluh bulan didapati diseksa beberapa bulan lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Mangkuk nasi China dilelong RM182,765

Posted:

NEWCASTLE - Satu mangkuk nasi yang dihasilkan pada awal abad ke-18 dilelong pada harga lebih 60 kali ganda daripada harga lelongan asal, lapor sebuah akhbar semalam.

Budak lelaki 5 tahun dirogol

Posted:

NEW YORK - Seorang budak lelaki berumur lima tahun mengalami serangan seksual yang dilakukan oleh empat daripada rakan kelas tadikanya di sini, kata ibunya, Yenny Valero.

0 ulasan:

Catat Ulasan