Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


United bernasib baik

Posted:

LONDON – Manchester United melepaskan peluang untuk merapatkan jurang mata dengan pendahulu Liga Perdana England, Chelsea apabila sekadar seri 2-2 dengan Bolton pada aksi di tempat lawan malam tadi.

Fernando Alonso hebat berlumba malam

Posted:

SINGAPURA - Pemandu Ferrari, Fernando Alonso berjaya mengetepikan cabaran sengit pemandu Red Bull, Sebastian Vettel untuk muncul juara pada perlumbaan kereta Formula Satu (F1) Grand Prix Singapura malam tadi.

Chong Wei juara Terbuka Jepun

Posted:

TOKYO - Pemain No. 1 dunia, Datuk Lee Chong Wei menewaskan musuh tradisi, Lin Dan untuk memenangi gelaran perseorangan lelaki pada Kejohanan Badminton Siri Super Terbuka Jepun di Tokyo semalam.

Pahang ungguli Kumpulan B

Posted:

PAHANG berjaya merampas tangga teratas Kumpulan B setelah membelasah Kuala Lumpur 5-2 pada aksi tunggal Piala Malaysia di Stadium Bola Sepak Kuala Lumpur, Cheras malam tadi.

Wenger pertahankan Almunia

Posted:

LONDON - Pengurus Arsenal, Arsene Wenger enggan menyalahkan penjaga gol, Manuel Almunia di atas kekalahan mengejut 2-3 kepada West Brom di laman sendiri kelmarin.

Mancini tetap pilih Chelsea

Posted:

MANCHESTER - Pengurus Manchester City, Roberto Mancini tetap menganggap Chelsea mampu menjulang trofi Liga Perdana England musim ini biarpun barisan bimbingannya berjaya menewaskan juara bertahan itu 1-0 kelmarin.

Barcelona pintas kedudukan Real

Posted:

MADRID - Juara bertahan, Barcelona memintas musuh tradisi, Real Madrid di tempat kedua saingan Liga Sepanyol selepas menang 3-1 ke atas Athletic Bilbao kelmarin.

Roma kejutkan Inter

Posted:

ROM - AS Roma mengejutkan juara bertahan, Inter Milan untuk mencipta kemenangan pertama dalam saingan Serie A musim ini.

'Atlet tidak perlu bimbang'

Posted:

ATLET Malaysia yang akan menyertai Sukan Komanwel 2010 di New Delhi, India pada 3 hingga 14 Oktober ini tidak sewajarnya bimbang tentang kawalan keselamatan.

The Chance: Rajagobal pening kepala

Posted:

SUASANA di Kompleks Sony, Seberang Prai, Pulau Pinang semalam telah menceritakan bahawa keghairahan terhadap bola sepak di negara ini memang tidak dapat dinafikan lagi.

0 ulasan:

Catat Ulasan